top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο VW Gοlf GTI

Από την παραλιακή Νίκαια-Σαν Τροπέ και στις πασίγνωστες λόγω ράλι Μόντε Κάρλο παρακείμενες ορεινές διαδρομές, αποκομίσαμε τις πρώτες εντυπώσεις από την έβδομη γενιά του Golf GTI.

Αυτό που είδαμε στην Γενεύη, έπεσε στα χέρια μας επί Γαλλικού εδάφους. Από την παραλιακή Νίκαια-Σαν Τροπέ και στις πασίγνωστες λόγω ράλι Μόντε Κάρλο παρακείμενες ορεινές διαδρομές, αποκομίσαμε τις πρώτες εντυπώσεις από την έβδομη γενιά του Golf GTI.
 
Μέσα και έξω οι τόνοι διατηρούνται χαμηλά και πάλι, χωρίς φυσικά να λείπει το κόκκινο σιρίτι, τα καρό καθίσματα και το μπαλάκι στον λεβιέ. Το μεγάλο νέο όμως έχει να κάνει με το γεγονός ότι αυτή τη φορά η VW αποφάσισε εξαρχής να προσφέρει μια σπέσιαλ έκδοση. Και το όνομα αυτής performance, κάτι που μεταφράζεται σε 10 επιπλέον ίππους (230 από 220 της απλής έκδοσης), μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς (με το λογότυπο GTI να κοσμεί τις εμπρός δαγκάνες) και για πρώτη φορά σε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο διαφορικό. Αν σκεφθεί κανείς ότι μιλάμε για ένα επιπλέον κόστος περίπου 1.500 ευρώ, τότε πολλοί θα μπουν σε σκέψεις.
 
Ακόμα και η απλή έκδοση πάντως τα καταφέρνει μια χαρά. Χάρις στην πλατφόρμα MQB, το χαμηλότερο βάρος (παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις), ένα πλήθος επεμβάσεων στις αναρτήσεις και ένα νέο σύστημα διεύθυνσης (με μεταβλητό βήμα κρεμαγιέρας) με 2,1 στροφές, προσφέρει μια οδική συμπεριφορά με εξαιρετικά χαρακτηριστικά. Μπορεί αρκετοί ανταγωνιστές να δίνουν έμφαση στην ευρωστία του κινητήρα (τα 200+ άλογα θεωρείται πια η βάση), το GTI όμως προσφέρει εξαιρετική ευελιξία, δίνοντας την εντύπωση στον οδηγό ότι είναι πολύ πιο ελαφρύ απο ότι στην πραγματικότητα. Πολλή δουλειά κρύβεται πίσω από το σετάρισμα των ηλεκτρονικών (του ESC, του XDS+ και του torque vectoring) και το αποτέλεσμα φαίνεται στον δρόμο.
 
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος που κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες, ενώ στην χώρα μας αναμένεται μέσα στον Ιούνιο, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερες αυξήσεις σε σχέση με τις τιμές του προηγούμενου μοντέλου. Σ.Τ.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ