top icon
Παρουσιάσεις

Νέο Αudi A6 Allroad quattro

To νέο Allroad

Έξι χρόνια μετά την πρεμιέρα του πασίγνωστου πλέον Allroad, η Audi παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση, που φυσικά καλύπτει με το παραπάνω τις απαιτήσεις όσων χρειάζονται τους χώρους ενός στέισον βάγκον και τις πολλαπλές δυνατότητες ενός αυτοκινήτου ελευθέρου χρόνου (SUV).
 
To νέο A6 allroad θα έρθει στην ελληνική αγορά τον προσεχή Ιούνιο, με κινητήριο δύναμη ουσιαστικά δύο βενζινοκινητήρες, το γνωστό V6 3.2 FSI των 255 ίππων και τον καινούριο V8 4.2 FSI με 350 ίππους. Λέμε ουσιαστικά γιατί το allroad εφοδιάζεται και με δυο ντιζελοκινητήρες που οπωσδήποτε ταιριάζουν περισσότερο στη φύση του, αλλά από ότι όλα δείχνουν η Ελλάδα της… Ευρωπαϊκής κοινότητας θα έπιμείνει στην απαγόρευση των κινητήρων diesel σε Αθήνα και Θεσ/νίκη, κάτι που ουσιαστικά θέτει τα ανάλογα μοντέλα εκτός εμπορικού ενδιαφέροντος.
 
Κρίμα, γιατί οι 2,7 και ο 3,0 TDI συνδυάζουν δύναμη, εντυπωσιακή ροπή και βελουδένια λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα καταναλώνουν περίπου 30% λιγότερο καύσιμο. Το νέο allroad είναι φαρδύτερο, μακρύτερο με μεγαλύτερο μεταξόνιο, διαστάσεις που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες και αυξημένους χώρους φόρτωσης, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνεται και η οδική συμπεριφορά.
 
Η μεταβλητού ύψους «αερανάρτηση», δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα, έως πολύ γρήγορα στην άσφαλτο και άνετα (καθαρό ύψος 18,5 εκ.!) σε χωμάτινες, λασπωμένες ή χιονισμένες επιφάνειες. Εκεί βέβαια βασικό ρόλο παίζει η μόνιμη τετρακίνηση, το έργο της οποίας ουσιαστικά βασίζεται στο αυτορυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό που συνήθως παρέχει 50:50 κατανομή ροπής ανά άξονα, αλλά ανάλογα τις ανάγκες μπορεί να φθάσει έως και 75% στον άξονα που έχει καλύτερη πρόσφυση.
Τα κιβώτια που συνοδεύουν τις 4 επιλογές κινητήρα είναι 6τάχυτα, τόσο στην περίπτωση του χειροκίνητου, όσο και σε αυτή του tiptronic.
 
Φυσικά υπάρχουν όλα τα συστήματα ελέγχου οδικής συμπεριφοράς (ABS, ESP, EBD, ASR, EDL), ενώ για προδιαγραφές ασφαλείας, ούτε λόγος. Το σύνολο σχεδόν της τελευταίας τεχνολογίας στον τομέα παθητικής ασφάλειας, εφαρμόζεται στο νέο Α6 allroad, κατά βάση στο στάνταρ εξοπλισμό. Παράλληλα έχει γίνει προσπάθεια συγκράτησης του βάρους (1865-2510 κιλά…) με ευρύτατη χρήση ελαφρών (βλέπε ακριβών) υλικών. Κατά τα λοιπά αφήνουμε εσάς να αποφασίσετε για ένα μοντέλο που δημιούργησε σχολή και έβαλε ψηλά τον πήχη στην upper class αυτοκίνηση.
 
Εμείς για την ιστορία αναφέρουμε πως oi τιμές στη Γερμανία είναι: 48.600 Ε για το 3.2 FSI με χειροκίνητο κιβώτιο και 66.000 Ε για το 4.2 FSI με tiptronic._N.T.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ