Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta

Μετρώντας ήδη περισσότερα από 12 εκ. πωλήσεις το Fiesta, στην έκτη του πλέον γενιά, δείχνει πιο ώριμο από ποτέ.

«Ήταν τα δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης και η αποδοχή του κοινού, που μας έκανε να διατηρήσουμε σχεδόν αυτούσιο το σχήμα του πρωτότυπου Verve στο τελικό μοντέλο παραγωγής». Οι υπεύθυνοι εξέλιξης δεν κρύβουν την ικανοποίησή τους για το σχεδιασμό του νέου Fiesta, που οπωσδήποτε ξεφεύγει από τη συντηρητή λογική των προηγούμενων γενιών. Ο ενθουσιασμός, ωστόσο, δεν περιορίζεται εδώ αφού, από κάθε άποψη, πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός.
 
Έπειτα από 4,5 χρόνια εξέλιξης, η έκτη γενιά του δημοφιλούς σουπερμίνι της Ford είναι, πιθανότατα, πιο ώριμη από ποτέ. Ξεκινώντας από το πάτωμα στο οποίο βασίζεται, είναι κατά 10% πιο άκαμπτο από το προηγούμενο, χάρη στην εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής. Ταυτόχρονα είναι και ελαφρά μεγαλύτερο, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση των εσωτερικών διαστάσεων, καθώς και του διαμερίσματος αποσκευών, που αγγίζει πλέον τα 295 λίτρα.
 
Εντός, τα βλέμματα τραβάει η, φουτουριστικής σχεδίασης, κεντρική κονσόλα, στην οποία δεσπόζουν το ηχοσύστημα, με μία οθόνη 3,5 ιντσών. Εδώ ακολουθείται μία πρωτότυπη λογική, εμπνευσμένη από το μενού χρήσης των κινητών τηλεφώνων. Έτσι εξασφαλίζεται ένα προχωρημένο και ιδιαίτερα λειτουργικό αποτέλεσμα. Κατά τα άλλα, η ποιότητα κατασκευής και τα χρησιμοποιούμενα υλικά δείχνουν ανάλογα των προσδοκιών, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού, ανάλογα με την έκδοση, καλύπτει όλες τις απαιτήσεις.
 
Στο θέμα της ασφάλειας, διατίθενται πλέον 7 αερόσακοι (ο ένας για τα γόνατα του οδηγού), γεγονός που κάνει τους μηχανικούς της Ford να προσβλέπουν στην ύψιστη διάκριση των 5 αστέρων, στις επόμενες δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP. Το σύστημα διεύθυνσης, με τη σειρά του, είναι αμιγώς ηλεκτρικό, πράγμα που στερεί σε κάποιο βαθμό την αίσθηση, όχι όμως την ακρίβεια στην κατευθυντικότητα του οχήματος.
 
Σε ο,τι αφορά την ανάρτηση, διατηρεί τη λογική των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός, με τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω, διαθέτει όμως ισχυρότερες αντιστρεπτικές και νέα γεωμετρία, γεγονός που αυξάνει τη σκληρότητά της κατά 10% στις απλές εκδόσεις και 8% στη sport εκδοχή, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Σαν αίσθηση δείχνει να διαχειρίζεται καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ, στο μέτρο του δυνατού, δεν θα απογοητεύσει όσους επιλέξουν να κινηθούν σε πιο γρήγορους ρυθμούς.
 
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων περιλαμβάνει, προς στιγμήν, 4 βενζινοκινητήρες, 1,25 έως 1,6 λίτρων, με ισχύ 60-120 ίππων. Παράλληλα διατίθενται και δύο ντίζελ TDCi, ο ένας εκ των οποίων, της έκδοσης ECOnetic, δεν ξεπερνά -κατά μέσο όρο- τα 99 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο. Οι μηχανικοί της Ford, πάντως, δεν κρύβουν το γεγονός ότι εξελίσσουν μία νέα γενιά τούρμπο κινητήρων, μικρού κυβισμού, που θα επεκτείνει αργότερα τις διαθέσιμες επιλογές.
 
Η έλευση του νέου Fiesta στην Ελληνική αγορά προγραμματίζεται για τα μέσα Οκτωβρίου, σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού, Ambiente, Trend, Sport, Ghia και Titanium. Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές, αναμένεται όμως αυτές να είναι ανάλογες, σε γενικές γραμμές, των σημερινών._Μ.Κ.
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Fiesta

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου