top icon
Δοκιμές

Subaru Outback: Εργαλείο απόδρασης

Το νέο Subaru Outback είναι εδώ, διατηρώντας στοιχεία που του έχουν προσδώσει ξεχωριστή θέση στις καρδιές μιας ειδικής κατηγορίας αγοραστών, οι οποίοι θέλουν να συνδυάσουν τους άπλετους χώρους με σκληροτράχηλα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά.

Σε μια εποχή που η πλειονότητα των αυτοκινήτων διαθέτει κοινά χαρακτηριστικά σε επίπεδο εμφάνισης και τεχνολογικών επιλογών, η Subaru ακολουθεί διαφορετικό δρόμο για τη ναυαρχίδα της.

Έχοντας φτάσει στην έκτη γενιά, το Outback συνεχίζει να συνδυάζει το μέγεθος ενός στέισον βάγκον με εμφάνιση δυναμικού οχήματος εκτός δρόμου, αλλά και προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας.

Με την περαιτέρω βελτίωση του εν λόγω πακέτου, η ιαπωνική μάρκα στοχεύει να διατηρήσει τη φανατική υποστήριξη μιας μερίδας εξειδικευμένων, αλλά απαιτητικών αγοραστών.

Subaru Outback 010

Subaru Outback: Αύρα ανανέωσης

Το νέο Outback διαφοροποιείται από τον προκάτοχό του, με την καινούργια πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) -η οποία επιτρέπει βελτίωση της ακαμψίας αμαξώματος ή μειωμένους ήχους και κραδασμούς στην καμπίνα- να παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Εμφανισιακά, στοιχεία όπως προστατευτικές ποδιές και τονισμένοι θόλοι τροχών τονίζουν το σκληροτράχηλο «ποιόν» του αυτοκινήτου. Σε επίπεδο διαστάσεων, μήκος (+50 χλστ.), πλάτος (+35 χλστ.) και απόσταση από το έδαφος (213 χλστ.) έχουν αυξηθεί, ενώ το ύψος παραμένει το ίδιο.

Ακόμα ένα στοιχείο που τονίζει την εκτός δρόμου προσωπικότητα του Outback είναι οι ράγες οροφής, οι οποίες -στην έκδοση Adventure που οδηγήσαμε- μπορούν να υποδεχθούν αποτελεσματικά μεγαλύτερο βάρος.

Subaru Outback 017

Στο εργονομικό εσωτερικό, την παράσταση κλέβει η νέα, κάθετη και ευανάγνωστη κεντρική οθόνη αφής 11,6 ιντσών. Η ευρυχωρία παραμένει από τα ατού, αφού στην καμπίνα φιλοξενούνται άνετα πέντε επιβάτες.

Το άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ χωρίς ανάγκη χρήσης των χεριών είναι πρακτικό και η χωρητικότητά αποσκευών 522 (+10) λίτρων υπεραρκετή.

Ταυτόχρονα, το νέο Outback εφοδιάζεται με την τελευταία γενιά EyeSight Driver Assist Technology, υπό την ομπρέλα της οποίας εντάσσονται έντεκα ενεργά συστήματα, που βοηθούν και διατηρούν σε εγρήγορση τον οδηγό.

Από πλευράς κινητήρα, οι Ιάπωνες δεν ακολούθησαν την πεπατημένη της εποχής (λέγε με τούρμπο), επιμένοντας στον 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μπόξερ 2,5 λίτρων, που αποδίδει 169 ίππους.

Το σύνολο συμπληρώνεται από αυτόματο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), οι εικονικές σχέσεις του οποίου έχουν αυξηθεί στις οκτώ. Από το κάδρο δε λείπει η τετρακίνηση, σήμα κατατεθέν των μοντέλων της μάρκας.

Subaru Outback 02

Subaru Outback: Εντός και εκτός (δρόμου)

Στην πράξη, η ανάρτηση του Subaru Outback λειτουργεί ιδανικά, με την ποιότητα κύλισης να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, και συνολικά το αυτοκίνητο να μην παίρνει κλίσεις, εμπνέοντας εμπιστοσύνη.

Αν και «γεμάτος» στα ψηλά κλιμάκια, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας δεν έχει, αναμενόμενα, την απόκριση ενός τούρμπο από χαμηλά. Αυτό, σε συνδυασμό με τη λειτουργία του κιβωτίου και το βάρος που ξεπερνά τον 1,5 τόνο, αυξάνει τις τιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.

Σε κάθε περίπτωση, δυνατό σημείο παραμένει η κίνηση σε χώμα, με την τετρακίνηση να είναι -όπως και στην άσφαλτο- κομβικής σημασίας για την θετικά προβλέψιμη και ευχάριστη συμπεριφορά του Outback.

Subaru Outback 015

Σε αυτό συνεισφέρουν οι βελτιωμένες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης, αλλά και το X Mode, που ενσωματώνει δύο επιπλέον προφίλ οδήγησης εκτός δρόμου (Χιόνι/Χώμα, Χιόνι/Λάσπη).

Συμπερασματικά, το Subaru Outback παραμένει πιστό σε αυτά που το κατέστησαν ξεχωριστό, οπότε η τιμή εκκίνησης, από 57.750 ευρώ, δύσκολα θα αποτελέσει εμπόδιο για τους συνειδητοποιημένους οπαδούς ενός αυτοκινήτου που προσφέρει μεγάλες δυνατότητες κίνησης, με αυξημένη μάλιστα άνεση.

Subaru Outback

Υπέρ // Ανάρτηση // Ευρυχωρία // Τετρακίνηση

Κατά // Επιδόσεις // Κιβώτιο

Subaru Outback 020

Subaru Outback – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κυβισμός: 2.498 κ.εκ., 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας > Μεγ. Ισχύς: 169 ίπποι στις 5.000-5.800 σ.α.λ. > Μεγ. Ροπή: 252 Nm στις 3.800 σ.α.λ. > Κίνηση: Στους 4 τροχούς > Κιβώτιο: Αυτόματο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) 8 σχέσεων > Ανάρτηση εμπρός: ΜακΦέρσον > Ανάρτηση πίσω: Διπλά ψαλίδια > Μηκ.xΠλ.xΥψ.: 4.870×1.875×1.670 χλστ. > Μεταξόνιο: 2.745 χλστ.> Απόσταση από το έδαφος: 213 χλστ. > Βάρος: 1.646 κιλά > 0-100 Χλμ./ώρα*: 10,2 δλ. > Τελική ταχύτητα*: 193 χλμ./ώρα > Μέση κατανάλωση*: 11,9: λίτρα/χλμ. > Εκπομπή CO2*: 193 γρ/χλμ. > Τιμή έκδοσης δοκιμής (Adventure)*: 60.750 ευρώ

*Τιμές κατασκευαστή

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ