Δοκιμές Test

Με το χέρι στην καρδιά (Ανανεωμένο...)

Διαφορετικά γκαράζ με αυτοκίνητα της καρδιάς μας, όπου οι άνθρωποι, οι επισκέπτες κάνουν τη διαφορά. Αυτήν τη φορά, ο “χώρος” είναι επιλεγμένος από έναν 65άρη πρώην οδηγό αγώνων, με την ευθύνη έκδοσης περιοδικού 50 ετών.

Σημ: Τα ετοιμοπόλεμα αγωνιστικά, τοποθετημένα σε περίοπτη θέση...

Ford Escort RS2000

Σε αμάξωμα, ένα οποιοδήποτε Escort. Ένα δίλιτρο, 8βάλβιδο ΜΚ1 ή ΜΚ2, εξελιγμένο από τον Δημήτρη Γιαλούρη. Έτοιμο για χώμα. Έτοιμο για αληθινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και σε σχέση με το δεξί μπάκετ, που οφείλεις να συνδέσεις με το παρελθόν, ανάμεσα σε Φερτάκη που έφυγε νωρίς, Τώνια που δηλώνει κώλυμα (λέμε τώρα) και Σίλεφ ή Σόμιτ, επιλέγεις τον Τίμο. Για να είναι ακόμα πιο όμορφο, πιο διασκεδαστικό όλο αυτό.

Με μνήμες Παύλου Μοσχούτη, λοιπόν, στο χώμα και αρκεί να δουλεύει από χαμηλά και να μη βάζει σκόνη, ενώ πρέπει να επισκεφτείς στην Ekinisi τον Δημήτρη Αμαξόπουλο, αφού θέλεις τα καλύτερα καθίσματα και τα πλέον λαμπερά αξεσουάρ. Να σου φτιάχνει τη διάθεση και σταθμευμένο.

Με τα σωστά λάστιχα και καθαρό μυαλό, όντας ελαφρύ και ευθύβολο, με γεγονός πως μόνο ο Ιαβέρης δάμασε 200 ίππους στο χώμα και ο Λεωνίδας Κύρκος στην άσφαλτο, αρκούν, ένα ζευγάρι καλά αμορτισέρ μπροστά και οι 160 γήινοι ίπποι, και ίσως να μη χρειάζεσαι πίσω άξονα τύπου Atlas, ώστε να μην εκτοξευτεί το κόστος.

Ford Escort RS2000

Nissan GTiR

Ό,τι μας έδωσε μόνο χαρά. Ποτέ πίκρα από το αυτοκίνητο που σου επιτρέπει να δηλώνεις Πρωταθλητής και να αισθάνεσαι όμορφα... Το πλέον αξιόπιστο μιας 25ετούς διαδρομής και το πλέον βραβευμένο στα χέρια σου, χάρη στην ομάδα μας που συντόνιζε ο Νίκος Κελεσάκος με ένα δικό του, μοναδικό τρόπο για μια σειρά από Όσκαρ. Χρησιμοποιήσαμε δύο GtiR: Το εργοστασιακό και το δικό μας, ελληνικό, που ήταν καλύτερο. Χειροποίητο, με εμπειρία και μεράκι, από υπέροχους.

Σήμερα, δυστυχώς απαιτείται και ρεπορτάζ με έρευνα αγοράς για να τα βρούμε, ενώ πρέπει να πείσεις τον Τάκη Θεοχαράκη να αφήσει τον Μηνά Χατζηκυριάκο να ασχοληθεί. Διαφορετικά; Απαγωγή.

Το λευκό GTiR που μοιραστήκαμε με τον Σωτήρη Σκαλτσά σε έκδοση παραγωγής. Έτοιμο για σβέλτους αγώνες ακριβείας στυλ ΣΙΣΑ με τα 50 χλμ. μ.ω.τ. να δίνουν χρώμα και να δημιουργούν χαρακτήρα με ένταση. Ξεπερνάς με χαμόγελο το “εμπόδιο” του υπερπροστατευτικού κ. Δημήτρη Γαζή, προσαρμόζεις πινακίδες ΟΜΑΕ -αφού το αίμα νερό δε γίνεται ακόμα και αν αύριο-μεθαύριο διοικεί κάποιος τύπου “Λούσιφερ”- και ξαναζείς. Με ή χωρίς τα όργανα του Μάστερ, είναι το τέλειο αυτοκίνητο για την Πίνδο του Σπύρου Μουστάκα και το 24ωρο του Μιχάλη Μουζούκη, με τους κούμπες, τον Sir Matthew Μανσόλα και τον Νίκο Τσάδαρη, τον Ν.Τ. αντίστοιχα. Να ζεις!

Nissan GTiR

Θεωρία με συναίσθημα...

Το Ibiza kit car. Το κίτρινο. Όπως το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε πρόσφατα με τον Χάρη Δάνδουρα στην Ισπανία. Έλαμψε στα χέρια του Γιώργου Αναπολιωτάκη στα ελληνικά ασφάλτινα Ράλλυ. Εμείς, αμετανόητοι: Το δικό “μας”, του '98-'99 στη χωμάτινη εκδοχή, όπως το ζήσαμε με την κ. Αντωνία Παυλή. Δεν προέκυψαν αποτελέσματα στο ΡΑ, παρά την ταχύτητα το '99, αλλά η μοναδική αίσθηση που παραμένει για πάντα αποθηκευμένη, ξεπερνάει ό,τι ζήσαμε. Ήθελαν τρόπο οι 260 ίπποι από τον καθαρόαιμο δίλιτρο για να περάσουν στο χώμα χωρίς καθυστέρηση. Εκτεθήκαμε στην Ανάβυσσο και μας απαξίωσαν “ανύπαρκτοι” στα μικρόφωνα, αλλά κάπως έτσι ξυπνήσαμε και πυροβολήσαμε την επόμενη μέρα, κερδίζοντας ε.δ. από τους παγκόσμιους της F2, τοποθετώντας το Seat ανάμεσα στα Hyundai, πριν την αστοχία-καταστροφή. Όμορφη συμμετοχή με την ομάδα του Έρβιν Βέμπερ όλο αυτό όπως και άλλα σημαντικά. Έργο του κ. Αντώνη Λεβισιανού, με τον Νίκο Παπασταθόπουλο να καταθέτει ψυχή και να κάνει τη διαφορά σε κάθε διαδικασία...

ΥΓ. Το σκέφτεσαι και το “ακούς” να ανηφορίζει ή να κατηφορίζει στις Καρούτες και να πετάει στα Σκούρτα και ανατριχιάζεις...

Ibiza Kit Car

Στη συνέχεια...

Μια Alfa

Μα ποια; Τη δίλιτρη Veloce που δεν είχες ποτέ. Να σε παιδεύει στα όριά της, να ανατριχιάζεις διορθώνοντας όταν ξεκολλήσει, οπότε... ωχ, ωχ, αλλά είναι και τα ακούσματα από την τροφοδοσία (σικ) και αυτή η αίσθηση του επιλογέα που δημιουργούν την τέλεια ισορροπία. Ακόμα και το αναμενόμενο τρίξιμο εκφράζεται στα αφτιά σου, όπως η ανάσα του Παβαρότι που τις λάτρευε. Λεπτομέρεια το χρώμα, όπως σε πρώτη φάση και οι τροχοί. Να χαϊδεύεις το σχεδόν ξύλινο τιμόνι, να αλληθωρίζεις στο παιχνίδι με τους δείκτες στο κόμπακτ ταμπλό, να σκέφτεσαι τον Γιώργο Μοσχού που την απογείωνε -σε κόκκινο ή στα χρώματα της Παπαστράτος-, να θυμάσαι πως την έζησες σε γρήγορη βόλτα με τον Ιαβέρη και σε αγώνα με τον Κωνσταντίνο Κοντούζογλου που τη “φορούσε” και να χαμογελάς.

Άλλωστε, έτσι θα μπούμε σφήνα στους λατρεμένους Warriors στην τέλεια by Τρισκέλιον διαδρομή, στο Arcadia και στο Τour du Peloponnese. Είπαμε: aficionados!

Veloce

Και άλλη μία Alfa...

Την εξέλιξη (;) της Veloce, την προσθιοκίνητη σε GTV TB, όπως η ασημί που αποκτήθηκε χάρη στον Νίκο Ταγκούλη (στην Alfa-Fiat τότε ο ίδιος) και αναβαθμίστηκε από τους Κυρκαίους. Πλημμύρα οι αναμνήσεις από εκείνη την εποχή που “σημαδεύτηκε” και από την αγωνιστική μετακίνηση στη Seat, αλλά και από αλλαγή τόπου κατοικίας - τότε στη Βούλα. Συνδέονται άλλωστε διαχρονικά τα -θεωρητικά- άψυχα με σημαντικές στιγμές που σβήνουν τα αντικειμενικά κριτήρια. Το αυτοκίνητο, εξαιρετικό. Όμορφο και γρήγορο. Η βόλτα στο Σούνιο με την υπηρεσιακή μπορντό είχε αποκτήσει και ύφος σε συνδυασμό με το στυλ της, και την κομψή δράση της υποστροφής που την ήλεγχες εύκολα με το γκάζι. Ατού το πακέτο πηδάλιο-φρένα. Αντίστοιχα, είχε 3λιτρο βάθος ο δίλιτρος, εξακύλινδρος κινητήρας της. Τίμιο σύνολο αυτή η προσθιοκίνητη GTV που αντιμετωπίστηκε καχύποπτα από τους Alfisti. Τις δυνατότητες του σασί, με το βάρος της... καμουφλαρισμένο, τις αξιοποιούσες και με τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο Twin Spark, αλλά και με τον V6.

Σφάλμα η πώλησή της... (1)

GTV

Μία ΒΜW

Μία σεμνή και ταπεινή 318 is με τους σχεδόν 140 ίππους. Μια δίθυρη κούκλα Ε36, ιδανικά με το μπλοκέ της σε λειτουργία. Να γυρίζει υπό πίεση, με βιασμό, κατεβάζοντας δύο ταχύτητες και αφήνοντας... σχεδόν πρόστυχα το συμπλέκτη, οπότε να χορεύει και να τη χαίρεσαι. Τη σκέφτεσαι σε ασημί, το εσωτερικό της σε μαύρο, ιδανικά φρέσκο δέρμα με σύγχρονα γαζιά στις ραφές. Με την απόκτησή της πας αέρα μέχρι τον Ισθμό, όπου ο Bavarian specialist, Γιάννης Αθανασάκος θα προσθέσει αγάπη και τέχνη. Να πατάει τέλεια και να επιβραδύνει ευθύγραμμα και ανθεκτικά, όπως τότε. Θέλεις καλά λάστιχα, φρέσκα αμορτισέρ, όπως φρέσκο οτιδήποτε ελαστικό συνδέει μέταλλα στην ανάρτηση και μέχρις εκεί. Ας μείνει όνειρο η κόκκινη 325i, με τον 6 κύλινδρο 2.5 όπως τότε, στην Ισπανία με τον Μαξ. Επιλέγεις στυλ και ήρεμη δύναμη με την περίπου “απλή” που έχει ψυχή και ας την κρύβει.

BMW 318

Και ακόμα μία...

Ρεαλιστικά τα στοιχεία επί του προκειμένου και παραμένει καλά φυλαγμένη η ασημί Μ3-E46 με το χειροκίνητο κιβώτιο. Αγορασμένη από την Intercar, όταν η BMW εκτιμούσε (έργο-πράξη του κ. Λεωνίδα Μανιατόπουλου). Η αγορά της το μυστικό μας από τους Αλ.Μαν. και Κ.Κ., με έναν υπέροχο άνθρωπο όπως ο Λε.Μαν., έναν πολεμιστή παντός καιρού. Με μεταπτυχιακό στη διαδικασία για το πώς από πληγωμένος, σηκώνεσαι και δημιουργείς.

Το αυτοκίνητο, πρωταγωνιστής σε κόκκινο χρώμα (φωτ.), όπως στο Χοκενχάιμ με τον Κ.Κ., τον Γιάννη Αθανασίου και τον αείμνηστο Θέμο Αναστασιάδη, στο γκαράζ των 50 ετών του περιοδικού μαζί με την πράσινη Integrale του Κ.Κ. Για να γίνει αντιληπτό και το συναισθηματικό μέγεθος της επιλογής. Άλλωστε κάθε αυτοκίνητο, είτε με ρεαλιστικά στοιχεία, είτε ως όνειρο, έχει τη δική του ιστορία. Στα πλήκτρα, στην καρδιά και στο μυαλό.

Την Ε46 κάποιοι την υποβαθμίζουν επειδή προέκυψε και από μετατροπή. Πολλές μάλιστα ήταν πετυχημένες και ακόμα τις βρίσκεις σε άψογη κατάσταση, παρά τα 20 τους χρόνια. Οι περισσότερες με το αυτόματο κιβώτιο τύπου SMG, που τότε άρεσε, ενώ σήμερα που το νίκησε η εξέλιξη προβληματίζει. Με επιλογέα, λοιπόν, εμείς. Φανατικά, και ο χορός άρχιζε στις υψηλές στροφές, όπου κοκκινίζει το στροφόμετρο και αλλάζει ο ήχος του κινητήρα-κόσμημα. Το τέλος του χορού σε βρίσκει με τερματισμένο το τιμόνι σε ανάποδη φορά από την κίνησή της, ώστε να ελέγχεις την πλαγιολίσθηση διαρκείας που εσύ έχεις προκαλέσει χρησιμοποιώντας μόνο το γκάζι...

Επιτυχία η αγορά της (1)

BMW M3 E46

Porsche 911

Όποια και αν διαλέξεις, θα έχεις πετύχει διάνα. Σε καλή κατάσταση να είναι. Άλλωστε αν έχεις αστοχήσει και απαιτεί περιποίηση, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Λυκόβρυση, στους PetroRetro911 και επιλέγεις εσύ το βαθμό της παρέμβασης. Ωριμάσαμε (;) με τη λευκή 911S 2.2 σε Targa, απολαύσαμε τη λευκή 997 GT3 που δεν είναι απλά (;) μια 911, ενώ ζήσαμε με 997 Turbo: η μία έτσι, με 6άρι, η άλλη αλλιώς, με Τiptronic, όμως το όνειρο, μεταξύ 991 και 992 έχει κοινό παρονομαστή το PDK. Σε κάθε περίπτωση, αφού μας ξεπέρασε η μπλε 993 Τiptropic (η φωτ. στην Πάρνηθα, με τον Κώστα Λακαφώση) και δε φυλάχτηκε τότε η πετρόλ 993-4S, κρατάμε τη μαύρη 996 δεύτερης γενιάς, εισαγωγή Sportscar. Η πρώτη 996 στην Ελλάδα!

Η εισαγωγική εταιρεία, δημιουργία του κ. Αλέξανδρου Μανιατόπουλου, του δικού μας Αλ.Μαν. από τότε, από το 1970 που η Porsche έγινε γνωστή από τα κείμενα του Κώστα Καββαθά. Η απογείωσή της στη χώρα μας, άσκηση της κ. Νταίζης Μανιατοπούλου που σήμερα διδάσκει ζωή, από τη στιγμή που την επιχειρηματική της διαδρομή, κλάσης 911, την αδίκησαν οι συγκυρίες.

Να το επαναλάβουμε: ό,τι σε συνδέει με τα συναισθήματά σου, αυτό ξεχωρίζεις. Ήταν ουσιαστικά η πρώτη μας 911. Με διαιρούμενες 19άρες, με Pirelli με κόκκινη βούλα (τα ίδια στη Μ3) και 6άρι κιβώτιο στο χέρι, γκρι δέρμα στο εσωτερικό και ηλιοροφή. Δύστροπη, αντιπαθητική στην πίεση, απολαυστική στο “ταξιδεύω”, δημιουργεί χαμόγελο και στην ανούσια, όσο και στην Τέλεια Διαδρομή. Το κλειδί αριστερά όπως πάντα, ο ήχος με διαφορά στις λεπτομέρειες σε 60 χρόνια λειτουργίας, όπως και ο χορός της βελόνας στα αναλογικά όργανα. Διαχρονική η αξία της, τρόπος ζωής το στυλ της. Αυτοκίνητο που σε οποιαδήποτε εκδοχή του δεν έχει “βρει” κάτι για να συγκριθεί μαζί του.

Επιτυχία η αγορά της (2)

Porsche 911

Το Nissan 350 Ζ

Να ξεκινήσουμε από το συμπέρασμα: Σφάλμα η πώλησή του (2). Το αν και πόσο αρέσει σχεδιαστικά, όπως σε εμάς, είναι υποκειμενικό, αλλά όταν πρόκειται γι' αυτό το Nissan, της σημαντικής σχολής “Ζ”, τα αντικειμενικά στοιχεία υπερέχουν. Σφάλμα που δεν κατατάσσεται η βελτίωση με την προσθήκη των τούρμπο, παρά την εξαιρετική μετατροπή που, όμως, αλλοίωνε το χαρακτήρα του. Κουπέ, ήρεμη δύναμη, με στοιχεία κομμένα και ραμμένα στον πραγματικό οδηγό. Για τον petrolhead που σέβεται τον Ιάπωνα δημιουργό του GT-R. Έξυπνο, ουσιαστικό concept που ψάξε και δύσκολα θα βρεις σε γήινη, ευρωπαϊκή πρόταση για δύο. Μεγάλος κινητήρας, φορολογικό χάντικαπ, αλλά με τα στοιχεία των εξαιρετικών 3λιτρων της BMW και καλά δουλεμένο ήχο. Τοποθετημένος σε ένα άκαμπτο ιδιαίτερα ποιοτικό αμάξωμα, με ανάρτηση-τιμόνι να παρέχουν τη σωστή πληροφόρηση την ιδανική στιγμή. Ιδανικό για την τέλεια διαδρομή με ενεργοποιημένο τον έλεγχο πρόσφυσης, άψογο και στην ειδική, χωρίς περιττούς ελέγχους, οπότε έχεις και σύμμαχο σε κοινό παρονομαστή τον επιλογέα.

Έρχεται η σύγχρονη εκδοχή, οπότε -και δυστυχώς- η μόνο νοητή πλέον επιλογή μας παίρνει την υπεραξία της.

Λεπτομέρεια αν στο Car.gr θα ερευνήσουμε για 350 η 370. Μετράει Το “Ζ” όπως το “Ζεις”. Η στιγμή που κάνει τη διαφορά.

Nissan 350 Z

Από το 205 στο 208 (GTi), επιλογή 2 σε1

Ο τέλειος συνδυασμός. Το ένα, ο παλιός, σε Rallye ή GTi, ιδανικά για την ιστορία σε 1.6 που είναι το σωστό, ή για το “πόδι” σε 1.9 (ο εγκέφαλος δίνει εντολή στο πόδι ή αντίστροφα - περίπου όπως το αυγό σε σχέση με την κότα) και ο τελευταίος των Μοϊκανών: Το μαύρο, το 208 προηγούμενης γενιάς, σε GTi με τους 208 ίππους, το φάρμακό σου για το Lockdown.

Ο συνδυασμός-απάντηση και στο γιατί “όχι ακόμα e”. Τουλάχιστον μέχρι να προκύψουν τα performance. Πρέπει να τα ζεις αυτά τα Peugeot σε 205 και 208 για να αντιληφθείς τα πολλά κοινά τους χαρακτηριστικά, παρά τα 35 χρόνια της διαφοράς τους. Θα πείτε “το DNA”, αλλά ας είμαστε εξειδικευμένα ακριβείς: Το αξίζει αυτός ο Γάλλος κατασκευαστής ο οποίος έχει στοιχεία που θα μπορούσες να βρεις σε Alfa Romeo και Audi, προσθέτοντας τη γαλλική φινέτσα που κάνει τη διαφορά, τονίζοντας το χαρακτήρα. Καθαρόαιμος ο παλιός, όπως κανένα GTi τότε, με ατού το χαμηλό βάρος και τις πονηρές σχέσεις του κιβωτίου. Σήμερα, θα σε ενοχλούσε μόνο ο τότε επιλογέας με τη μεγάλη διαδρομή. Θέλεις τον πιο γρήγορο, τον περισσότερο στιβαρό στο χέρι, τον εχθρό των paddles, όπως τον ζεις στη σύγχρονη (πλέον περίπου) εκδοχή. Ο ίδιος σκληρός συμπλέκτης που προϊδεάζει ότι δεν είναι... για παιδιά, όπως άλλωστε ίσχυε και για το τιμόνι του 205 και του XSi που ταλαιπωρούσε κυρίες. Στο σύγχρονο απεικονίζεται περίφημα και η εξέλιξη των ειδών. Στη δική μας, στην περίπου συμβατική εκδοχή (επιλογή μας σε σχέση με την έκδοση PTS), έχεις και τα στοιχεία της άνεσης που πλέον θεωρείς απαραίτητα. Διαφορετικός και ο ήχος. Υφίσταται όμως και στα δύο. Είπαμε, η εξέλιξη σε σωστές δόσεις, με φιλοσοφία που μόνο αυτός ο Γάλλος μπορεί να υποστηρίξει.

Peugeot 205 208

Subaru!

Δεν μπορεί να λείπει η φτερούγα γενικώς, και το Σούμπι ειδικώς. Σε ένα ορθόδοξο γκαράζ με πλειονότητα τα SUV, ξεκινάς με RAV4 και ολοκληρώνεις με Forester. Επιλέγουμε τη σύγχρονη εκδοχή, με τη mild-hybrid υποστήριξη, αφού εδώ και πολλά χρόνια έχουμε αποχωριστεί την αγαπημένη πρώτη εκδοχή σε face-lift. Ατμοσφαιρικός κινητήρας, αυτόματο κιβώτιο, προσεγμένο γκρι χρώμα και έπρεπε να το οδηγήσεις σε δοκιμές για το Ράλλυ Ακρόπολις για να αντιληφθείς το μέγεθός του. Ακόμα και σε σχέση με το RAV4. Ιστορικά, σε βάθος χρόνου, το πλέον... GTi της κατηγορίας, αλλά κακά τα ψέματα, ειδικά στο χώμα... απλά καμία σχέση. Συχνά μονολογείς γιατί δεν κράτησες, δεν φύλαξες ένα κοντό 3θυρο RAV και μάλιστα αυτόματο, αλλά αν έχεις την οικονομική δυνατότητα, θα αγοράσεις σύγχρονο Forester. Για συνολικότερη χρήση και αν βάλεις το μυαλό σε λειτουργία θα ελέγξεις την κατανάλωση, που αφηρημένος, όντας αμετανόητος κρίνεται υπερβολική.

Δεν είναι της παρούσης, αφού είσαι πλήρης, αλλά σε σχέση με φτερούγες, αφού πολύ δύσκολα θα βρεις ένα κόκκινο ΕVO Τόμι Μάκινεν, επιλέγεις το χάτσμπακ WRX STi με την περίπου φτερούγα. Πολιτισμένο σε επίπεδο Μίτσου EVO X, αλλά με χαρακτήρα συνδεδεμένο και με τη σχεδίαση του αμαξώματος που το διαφοροποιεί. Μας θυμίζει και το τελευταίο Ακρόπολις στο WRC με δίλιτρα, ενώ όντας και πιο διακριτικό από ό,τι αντίστοιχο κυκλοφόρησε, σε προκαλεί να το αποκτήσεις και να απολαύσεις χωρίς να ζημιωθείς στην πώληση, με την τιμή του να αντιστέκεται.

Subaru Forester

Lancia Fulvia coupe

Ό,τι μας συνδέει με αναμνήσεις 45 ετών. Ιδανικά θα θέλαμε τη δική μας, την περίπου καφέ που σήμερα ανήκει στο φίλο και συνεργάτη μας, πρώην Πρόεδρο της ΟΜΑΕ, Δημήτρη Μιχελακάκη. Αυτοκίνητο αγορασμένο από την παλιά καλή Λάμδα, την αντιπροσωπεία του 1976. Σήμερα, ως η υποδειγματική εξέλιξη των ειδών, έργο της κ. Ελένης Δαμάσκου, η Λάμδα συνεχίζει ως ένα πετυχημένο, υψηλού επιπέδου “πολυκατάστημα”.

Η Lancia Fulvia coupe, ακριβότερη τότε από τις αντίστοιχες Alfa, αλλά χαλάλι. Η κουπέ άλλωστε ταίριαζε απόλυτα με το στυλ της Καλλιρρόης, της τότε κυρίας Σ.Χ. Κομψός άνθρωπος, σεμνή, αποτέλεσμα και της αγωγής της, προτιμούσε ένα Morgan αντί για μία 912 ή μια Dino, ενώ “δεν έβλεπε” την Παγόδα. Ιταλικό κουπέ 2 + περίπου 2 θέσεων, αυτή η Fulvia με τον κωδικό “3” θα άντεχε απαράλλαχτη και στη σημερινή αγορά, αλλά και στα χέρια της. Στο χώρο μας, τότε στη Μαρίνα Ζέας, αντικατέστησε μια ίδια κόκκινη. Βλέπετε, την ήθελες εντελώς καινούργια, ώστε, σε συνδυασμό με το τέλος της παραγωγής της, αφήνοντας όλο το χώρο στις Beta coupe, να έχει δρόμο μπροστά της. Οι Κ.Κ. είχαν μια σε σκούρο μπλε, ο Λεωνίδας Βαμβακάρης τη γαλάζια με 13άρια, που σπίναρε μέχρι και την 4η και ο Γιώργος Χρυσανθακόπουλος του μουσείου στη Μαλακάσα, μια λευκή. Σχεδιαστικά, σε κέρδιζε με την ερμηνεία του απλού στα ιταλικά. Οδηγώντας, σε ικανοποιούσε σφαιρικά και με μια αντίστοιχη 1.3 πρωταγωνιστούν σε αγώνες ακριβείας ειδικοί όπως ο Γιώργος Δελαπόρτας, ο Κώστας Μητρόπουλος κ.ά.

Μόλις 90 ίπποι από τον 1.3, που ανταποκρινόταν όπως ο 1.6 της Alfa και ο 2.0 της ΒΜW, οπότε πήγαινε σβέλτα, ενώ δεν σε ενοχλούσε η υποστροφή. Ο κινητήρας έδενε περίφημα με το κιβώτιο, και με τη 2η-3η σε ευθεία γραμμή πλήγωνες τις βάσεις της μηχανής και ήταν συχνές οι επισκέψεις στον Παναγιώτη Μηλιαρέση. Η πώληση στον “θείο” τότε με άλλοθι ότι θα βρίσκουμε ανταλλακτικά, ενώ ο λόγος ήταν η εξέλιξη του Escort που νίκησε την ελαφριά αντίσταση της Κ.Π.

Σφάλμα -ευθύνη Σ.Χ. όπως όλα- η πώλησή της (3)

Lancia Fulvia Coupe

Ποιος από τους 7 φιναλίστ για το COTY 2021 κερδίζει τη δική σας ψήφο σαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου