Όμορφη εμφάνιση, λειτουργικότητα, ευρυχωρία, άνεση, οικονομία σε καύσιμο και ικανοποιητικές επιδόσεις είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την τρίτη γενιά του γαλλικού πολυχρηστικού μοντέλου.

Το Berlingo μόνο άγνωστο δεν είναι στην ευρωπαϊκή κοινότητα του αυτοκινήτου, αφού πριν από δύο δεκαετίες ήταν εκείνο που ίδρυσε την κατηγορία Multispace, ξεκινώντας μια αξιοθαύμαστη εμπορική σταδιοδρομία. Στην τρίτη του γενιά πλέον, παραμένει ένα μοντέλο με αυθεντικό πολυχρηστικό χαρακτήρα, υπερέχοντας σε πρακτική χρήση και χώρους παρά τον ουσιαστικά compact χαρακτήρα του. Παραλάβαμε το αυτοκίνητο στo κορυφαίo προαιρετικό πακέτο του, που ακούει στο όνομα XTR. Αυτό περιλαμβάνει εξωτερικούς καθρέφτες σε μαύρο χρωματισμό, εσωτερικό διάκοσμο Wild Green, ιδιαίτερα εξωτερικά διακοσμητικά στοιχεία (Pack Color Orange), μπάρες οροφής, airbamp στις πλαϊνές επιφάνειες και προστατευτικές ποδιές στον προφυλακτήρα που προσεγγίζουν την εικόνα ενός crossover. Η όλη εικόνα είναι όμορφη και του προσδίδει έναν περιπετειώδη και ταυτόχρονα ήρεμο χαρακτήρα, παρά το γεγονός ότι αυτές οι ιδιότητες δεν συνδυάζονται εύκολα μεταξύ τους.

Citroen Berlingo

Από εκεί και πέρα, το πάντρεμα με την εξωτερική εμφάνιση των υπόλοιπων επιβατικών μοντέλων της γκάμας της Citroen, είναι ιδιαίτερα επιτυχές. Στο εσωτερικό του Berlingo γίνεται αντιληπτό πως η γαλλική εταιρεία δεν ήταν καθόλου φειδωλή με το πολυχρηστικό μοντέλο της, καθώς όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφάλειας, εξοπλισμού, συνδεσιμότητας και άνεσης είναι παρόντα. Ο οδηγός έχει πλήρη ορατότητα, το κάθισμα είναι αναπαυτικό και άνετο και η θέση οδήγησης βρίσκεται ευχάριστα ψηλά. Η έκπληξη που πλατιάζει τα χαμόγελα συνεχίζεται με τα ραφάκια, τα ντουλαπάκια και τις θήκες (28 τον αριθμό), συνολικής χωρητικότητας 186 λίτρων: μπορείς να μεταφέρεις ένα σωρό μικροαντικείμενα, ανεξαρτήτως είδους και σχήματος, βέβαιος ότι θα φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς κανένα απρόοπτο και καθόλου φθορές. Όσο για τον χώρο αποσκευών, έχει όγκο 775 λίτρων (1.050 στην έκδοση XL), με τη γνωστή από παλιά λύση της κατάκλισης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού να έχει μήκος 2,7 μ. και να εξυπηρετεί πλήρως τη μεταφορά μακριών αντικειμένων. Τέλος, τα πίσω καθίσματα είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους, ενώ οι μεγάλες πλαϊνές συρόμενες πόρτες κάνουν την επιβίβαση και την αποβίβαση παιχνίδι.

Citroen Berlingo

Ο κινητήρας diesel 1.5 BlueHDi που έχουμε γνωρίσει και στα επιβατικά μοντέλα της εταιρείας, ισχύος 102 ίππων, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο σε συνδυασμό και με τη ροπή που εμφανίζεται χαμηλά (από τις 1.750 σ.α.λ.). Η μέση κατανάλωση σε καύσιμο, σύμφωνα με τη Citroen, ανέρχεται στα 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων των Γάλλων, έχει την μακριά κλιμάκωση που απαιτείται για ένα άνετο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Η ανάρτηση του αυτοκινήτου είναι ξακάθαρα εστιασμένη στην ποιότητα κύλισης και στην άνεση, ενώ και η ηχομόνωση δεν αφήνει κανέναν παραπονεμένο. Με φορτίο ή όχι, το Berlingo δεν εμπνέει ανησυχία στις στροφές, παρά τις κάποιες κλίσεις στις κλειστού χαρακτήρα διαδρομές. Το ήδη υψηλό επίπεδο ασφάλειας ενισχύεται περαιτέρω με τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, και παρακολούθησης της προσοχής του οδηγού που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου. Για όσους αγαπούν τις εξερευνήσεις και την περιπέτεια, το Berlingo μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control της Citroen. Για όλα τα προαναφερόμενα, η ενδεικτική τιμή πώλησης των 21.800 ευρώ είναι σαφώς ικανοποιητική (η βασική έκδοση του μοντέλου, με τον κινητήρα βενζίνης των 1.2 λίτρων κοστίζει 17.790 ευρώ).

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά