top icon
Επικαιρότητα

Ανανέωση για το Honda CR-V

Τρία χρόνια μετά το
πρώτο λανσάρισμα του CR V η Honda το ανανεώνει στα σημεία

Η διαδικασία φρεσκαρίσματος του ανανεωμένου CR-V δεν «ακoύμπησε» μόνο την εμφάνιση μέσα και έξω αλλά επιπλέον το σύστημα τετρακίνησης και τα φρένα που διαθέτουν μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους. Ξεκινώντας από την εξωτερική εικόνα οι προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι οι πιο εμφανείς αλλαγές ενώ ακόμα τα πλαϊνά προστατευτικά πλαστικά στα φτερά, οι χειρολαβές των θυρών και οι μεγαλύτερης διαμέτρου (16 ιντσών) ζάντες των τροχών αποτελούν στοιχεία στα οποία έχουν επέμβει οι μηχανικοί της Honda.

Εσωτερικά, ο πίνακας οργάνων είναι αυτός που έχει αλλάξει εντελώς πλησιάζοντας αυτήν που ακολουθείται στο Accord και στο επίσης πρόσφατα ανανεωμένο Jazz με πορτοκαλί φωτισμό την ίδια γραμματοσειρά και γενικότερα ανάλογη αισθητική. Από εκεί και πέρα ο εσωτερικός διάκοσμος δεν έχει διαφοροποιηθεί. Τα πλαστικά αν και σκληρά δεν αφήνουν αμφιβολία για την ποιότητά τους ούτε για την προσοχή που έχει δοθεί στην συναρμογή τους ενώ για τη θέση οδήγησης αν και δεν προβληματίζει θα θέλαμε το τιμόνι να είναι σχετικά πιο κάθετο. Φυσικά, η ευρυχωρία του μοντέλου δεν έχει αλλάξει προσφέροντας κορυφαίους χώρους για την κατηγορία τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές.

Στο στόχαστρο όμως των μηχανικών μπήκε και η τετρακίνηση. Το σύστημα που χρησιμοποιεί σαν βάση ένα ειδικό λάδι του οποίου η σύσταση δεν είναι γνωστή στα βασικά του χαρακτηριστικά παραμένει όμοιο. Διαθέτει δυο αντλίες μια για κάθε άξονα που δέχονται και στέλνουν λάδι ανάλογα με τις συνθήκες αναγκάζοντας τους δίσκους που εμπλέκουν την τετρακίνηση να ενεργοποιούνται επιτρέποντας τον διαμοιρασμό της ροπής σε ποσοστό που φτάνει το 50-50% εμπρός –πίσω αντίστοιχα. Τώρα, ανάμεσα στους δίσκους που προαναφέραμε ένα έκκεντρο σύστημα το οποίο όταν υπάρξει ανάγκη τους αναγκάζει σε εμπλοκή σχεδόν ακαριαία. Έτσι, ενώ χρειάζονταν 0,5 δλ. από την στιγμή που οι εμπρός τροχοί έχαναν την πρόσφυση μέχρι να αρχίσουν να σπρώχνουν και οι πίσω, τώρα απαιτείται μόλις 0,1 δλ.

Στην πράξη εκτός ασφάλτου, δεν αντιλαμβάνεται κανείς πότε το CR-V μετατρέπεται από προσθιοκίνητο σε τετρακίνητο. Η χαρακτηριστική υστέρηση της πρώτης γενιάς του ιαπωνικού SUV που είχε αισθητά βελτιωθεί απλώς δεν υπάρχει. Με το σύστημα πλέον δεν υπάρχει θέμα. Τα σημεία που θα μπορούσαν να σχολιαστούν αναφορικά με τις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι αφενός ότι ο κινητήρας ως κλασικός Honda αποδίδει πιο ψηλά απ’ όσο απαιτείται σε δύσβατα σημεία ή κατά την κίνηση σε ανωφέρειες και κάποια κομμάτια κάτω από το δάπεδο όπως τμήματα της εξάτμισης που περιορίζουν το ωφέλιμο ύψος από το έδαφος. Πάντως, για να είμαστε δίκαιοι το Cr-V θα καλύψει το 90% και πλέον των απαιτήσεων που συνήθως έχει το κοινό της κατηγορίας. Εντός δρόμου βέβαια, το CR-V και ραφινάτη ποιότητα κύλισης έχει, και καλή άνεση χωρίς η οδική συμπεριφορά του να πλήττεται από αυτό. Είναι ιδιαίτερα ευσταθές και καλοζυγισμένο στις στροφές χωρίς να εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις ενώ το VSA (σύστημα ευστάθειας) που τοποθετείται για πρώτη φορά καραδοκεί.

Ο δίλιτρος κινητήρας με σύστημα I VTEC που αποδίδει 150 ίππους εξασφαλίζει την απαραίτητη δύναμη για να κινηθεί το βαρύ (1500 συν ) κιλά αμάξωμα με άνεση. Τελειώνοντας, πρέπει να σημειωθεί ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα εισάγει το αυτοκίνητο μόνο στην πλούσια έκδοση ES η οποία διαθέτει τα πάντα από τους ηλεκτρομηχανισμούς στα παράθυρα της πόστες και τους καθρέπτες, έως την ηλιοροφή και το μεταλλικό χρώμα (!). το κόστος φτάνει τα 31.290 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ