top icon
Επικαιρότητα

Αποκαλύπτουμε την BMW 3.0 CSL Hommage!

Μια ενδιαφέρουσα σχεδιαστική άσκηση των ιθυνόντων της BMW που αντλεί την έμπνευσή της από το ομώνυμο και θρυλικό ασφαλώς κουπέ μοντέλο της δεκαετίας του ʼ70.

«Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν αποδεικνύει μόνο το πόσο περήφανοι είμαστε για την παράδοσή μας, αλλά και το πόσο το παρελθόν αυτό μπορεί να καθορίσει το μέλλον μας». Με αυτή τη δήλωση, ο αντιπρόεδρος του σχεδιαστικού τμήματος της Βαυαρικής εταιρείας, Adrian van Hooydonk, περιγράφει με τον πλέον σαφή τρόπο τι ακριβώς θέλουν να μας… πουν οι άνθρωποι της BMW παρουσιάζοντας την 3.0 CSL Hommage, ένα πρωτότυπο που θα εκτεθεί δημοσίως στα πλαίσια της εκδήλωσης Concorso dʼEleganza Villa dʼEste. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια σχεδιαστική κυρίως άσκηση (που δυστυχώς ουδέποτε θα δούμε να «περνά» στη γραμμή παραγωγής της εταιρείας), αλλά συνάμα και μια πολύ ενδιαφέρουσα σύγχρονη εκδοχή του αειθαλούς κουπέ της, η οποία αποτελεί φορέα πολλών τεχνολογιών με στόχο τον περιορισμό του βάρους. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως τόσο στο παρελθόν, όσο και σήμερα, τα αρχικά CSL «κρύβουν» πίσω τους τις λέξεις Coupe, Sport και Leichtbau ή αλλιώς Lightweight.

Για το λόγο αυτό, σε αντίθεση με το παρελθόν, όπου το καπό και τα φτερά της αρχέτυπης 3.0 CSL ήταν κατασκευασμένα από αλουμίνιο, όταν μάλιστα την ίδια στιγμή οι γυάλινες επιφάνειες της «κανονικής» και βαρύτερης κατά 200 κιλά «3.0» είχαν δώσει τη θέση τους στην 3.0 CSL στο πλεξιγκλάς(!), η σύγχρονη εκδοχή χρησιμοποιεί ως βασικό… συστατικό της τα ανθρακονήματα, τα οποία προσφέρουν σήμερα ακόμα περισσότερες… εκπτώσεις σε βάρος, εξασφαλίζοντας συγχρόνως ασύγκριτα καλύτερη αντοχή σε σχέση με το αλουμίνιο και πολλά ακόμα άλλα ελαφρά μέταλλα ή κράματα. Σχεδιαστικά, η εντυπωσιακή ομολογουμένως 3.0 CSL Hommage μαγνητίζει με το πληθωρικό εμπρός τμήμα της, στο οποίο εύκολα εντοπίζει κανείς επιρροές από το i8, ενώ ιδιαίτερα χαρακτηριστική είναι τόσο η μορφή της οροφής, όσο και το… τελείωμα του αμαξώματος, στο οποίο δεσπόζουν τα φουτουριστικά φωτιστικά σώματα και η σμιλευμένη αεροτομή.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές φρόντισαν να εφοδιάσουν την 3.0 CSL Hommage με τα… απολύτως απαραίτητα προσδίδοντας του συγχρόνως μια αγωνιστική αλλά και σοφιστικέ συγχρόνως αύρα.

Σήμα κατατεθέν, το αεροπορικού τύπου πηδάλιο, το οποίο κοσμείται από μια οθόνη στην οποία απεικονίζονται η ταχύτητα κίνησης του οχήματος, ο ρυθμός περιστροφής του κινητήρα, καθώς και η επιλεχθείσα σχέση στο κιβώτιο, τα «καθαρόαιμα» καθίσματα με τις ζώνες έξι σημείων, το σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης, οι πόρτες που θυμίζουν εκείνες των αγωνιστικών του… DTM, καθώς και οι επενδύσεις ξύλου στο ταμπλό.

Σε ότι αφορά στην καρδιά της κατασκευής, οι ιθύνοντες της BMW αποδεικνύονται ιδιαίτερα φειδωλοί αποκαλύπτοντας μόνο ότι η αυστηρά 2θεσια 3.0 CSL Hommage (σ.σ.: πίσω από τους δύο επιβάτες ο χώρος διατίθεται, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία, για την φιλοξενία των συστημάτων που διαχειρίζονται την/τις κινητήριες μονάδες) έχει κάτω από το εμπρός καπό της «έναν 6κύλινδρο κινητήρα με σύστημα eBoost». Πρόκειται, άραγε, για τον γνωστό κινητήρα της Μ3… μπουσταρισμένο με την αρωγή κάποιου ηλεκτροκινητήρα; Ίδωμεν!_Χ.Α.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ