top icon
Επικαιρότητα

Car Of The Year 2015: VW Passat

Το Volkswagen Passat είναι ο νικητής της τελικής ψηφοφορίας «Car Of The Year 2015», με την επίσημη εκδήλωση ανακοίνωσής του να πραγματοποιείται στην Έκθεση της Γενεύης.

Το Volkswagen Passat είναι ο νικητής της τελικής ψηφοφορίας «Car Of The Year 2015». Η επίσημη εκδήλωση για την ανακοίνωση του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2015» πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης της Γενεύης και μεταδόθηκε ζωντανά μέσω του Διαδικτύου.

 

H TEΛΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

1 VW Passat 340

2 Citroen C4 Cactus 248

3 Mercedes C-C lass 221

4 Ford Mondeo 203

5 Nissan Qashqai 160

6 BMW 2 Series Active Tourer 154

7 Renault Twingo 124

 

Car Of The Year: Ο θεσμός

Όπως είναι γνωστό, η Επιτροπή COTY (ακρωνύμιο του Car Of The Year) αποτελείται από επιλεγμένους Ευρωπαίους δημοσιογράφους του αυτοκινητιστικού τύπου που ψηφίζουν διαδοχικά για να αναδείξουν το νικητή. Ανάμεσά τους συμπεριλαμβάνεται εδώ και λίγα χρόνια και ο διευθυντής των «4Τροχών» κ. Στράτης Χατζηπαναγιώτου. Η πρώτη ανάλογη ψηφοφορία έγινε το 1964. Εμπνευστής της ιδέας ήταν ο Ολλανδός δημοσιογράφος Fred van der Vlugt του περιοδικού AutoVisie, ο οποίος συγκέντρωσε 26 επαγγελματίες δοκιμαστές αυτοκινήτων από εννέα διαφορετικές χώρες. Σήμερα στην επιτροπή συμμετέχουν συνολικά 59 δημοσιογράφοι από 23 ευρωπαϊκές χώρες. Πρωτεύοντα ρόλο στη ψηφοφορία διαδραματίζουν πέντε χώρες, οι οποίες διαθέτουν μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων. Αυτές έχουν από έξι ψήφους η καθεμία και είναι οι: Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία και Μ. Βρετανία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμπεριληφθούν τα νέα μοντέλα ανάμεσα στους υποψήφιους για τον τίτλο είναι να έχει αρχίσει η διάθεσή τους σε τουλάχιστον πέντε ευρωπαϊκές χώρες και να αριθμούν 5.000 μονάδες.

 

 

Δείτε πώς ψήφισε ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου… 

Θεωρούμε σημαντικό να δημοσιεύσουμε τη δική μας βαθμολογία μαζί με τα σχόλια-αιτιολόγηση, υπενθυμίζοντας ότι πρόκειται για «αντιπαράθεση» μεταξύ κορυφαίων, που όμως πρέπει να αναδείξει νικητή._Σ.Χ.

 

BMW 2 Series Active Tourer: 2

Από τη μία, ως πολύ παλιός πλέον, στενοχωριέμαι που έπεσε και το τελευταίο κάστρο της πίσω κίνησης. Από την άλλη, το έκαναν τέλεια. Δε διεκδικεί βραβείο σχεδιασμού, αλλά η «αλλαγή» κερδίζει όσκαρ τεχνολογίας. Το κυριότερο, δεν έχουν επηρεαστεί τα οδηγικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον Βαυαρό κατασκευαστή, που έχει τον τρόπο να καταθέτει άποψη και με ένα κλασικό αυτοκίνητο με την κίνηση μπροστά.

 

Citroen C4 Cactus: 5

Μοναδικό και διαφορετικό» σχολίασε ο υπεύθυνος του εργοστασίου στην τελευταία μας συνάντηση στο Μορτφοντέν, και συμφωνούμε απόλυτα. Άλλωστε, διαχρονικά η διαφορετικότητα σε θέματα ουσίας, όπως είναι η σχεδίαση, χαρακτηρίζει αυτόν τον Γάλλο κατασκευαστή, κάτι που μας θύμισε με μαεστρία με τη σειρά DS, ενώ μας εξέπληξε ευχάριστα με το Cactus, το οποίο διαθέτει και την απαραίτητη σήμερα ποιότητα κατασκευής.

 

Ford Mondeo: 3

Κάθε φορά και καλύτερο, όντας ένα σεντάν με εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά, που αποδεικνύεται και διασκεδαστικό, παρά το μέγεθός του. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, με ακριβά υλικά, που χρησιμοποιούνται ακόμα και στις συμβατικές εκδοχές. Μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική πρόταση σε μια εξαιρετικά απαιτητική κατηγορία. Για τη χώρα μου, ατού ο 1.000άρης κινητήρας της Ford, που μετακινεί περίφημα το βαρύ σύνολο.

 

Mercedes C-Class: 2

Σημειώνοντας ότι μου αρέσει περισσότερο η προηγούμενης γενιάς «C», θα παρεξηγηθώ και ωστά θα θεωρηθώ επιπόλαιος, αφού μια Mercedes την αξιολογείς σε βάθος χρόνου, και όχι στα πρώτα της βήματα. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μια Mercedes με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, πλήρη γκάμα σε κινητήρες και, αν την κατατάσσαμε άτυπα, θα σχολιάζαμε πως πρόκειται για μια μικρότερη «Ε», και αυτό τα λέει όλα.

 

Nissan Qashqai: 3

Bestseller στην Ελλάδα, και όχι μόνο. Πολύ έξυπνη πρόταση με πολλά ατού, όπως είναι οι χώροι και η δυνατότητα να κινείται υπέροχα εκτός δρόμου, ακόμα και στις εκδόσεις 2WD. Προσθέστε τη σύγχρονη σχεδίαση με λιτές γραμμές, που αρέσουν χωρίς να προκαλούν, την αποδεδειγμένη ποιότητα κατασκευής, και έχετε ένα σύνολο που ταιριάζει απόλυτα με τα θέλω και τα πρέπει του Ευρωπαίου αστού. Κρίμα που δεν έχει προβλεφθεί έκδοση Nismo.

 

Renault Twingo: 6

Το δικό μου Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Είναι όμορφο και έξυπνο. «Για την κίνηση πίσω», θα πείτε, αφού ξυπνάει μέσα μου τον οδηγό αγώνων παλαιάς εποχής. Και όχι μονο, θα σχολιάσω, αφού σήμερα, που τα αυτοκίνητα δείχνουν ίδια, η Renault στοχεύει στη διαφορετικότητα με ουσιαστικούς τρόπους, που έχουν να κάνουν κυρίως με τη χρηστικότητα, χωρίς όμως να υστερεί σε άλλους βασικούς τομείς, όπως στην οδική συμπεριφορά. Ευχάριστη έκπληξη η λειτουργία του κιβωτίου με το διπλό συμπλέκτη.

 

Volkswagen Passat: 4

Δεν πρόκειται απλώς για ένα καλύτερο Passat, ούτε «περιορίζεται» από το σχόλιο το «καλύτερο VW». Ξεπέρασαν τον εαυτό τους στο Βόλφσμπουργκ οι Γερμανοί τεχνικοί της VW με το νέο Passat, που ξεπερνούν τους συγγενείς τους στο Ίνγκολσταντ και βλέπουν χωρίς συμπλέγματα κατά Μόναχο και Στουτγάρδη μεριά. Από τις περιπτώσεις που δε χρειάζεται να δοκιμάσεις τις κορυφαίες εκδόσεις, αλλά αρκούν οι βασικές για να το κατατάξεις πολύ ψηλά στη λίστα.

 

 

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ