Απομακρύνεται και πάλι η οριστική λύση για τα ανασφάλιστα οχήματα, καθώς οι υπηρεσίες που συνεργάζονται γι αυτήν δεν φαίνεται να μπορούν να συνδυαστούν αρμονικά.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το υπουργείο Οικονομικών δεν φαίνεται να είναι πρόθυμο να εκκινήσει νέες διασταυρώσεις των διαθέσιμων βάσεων δεδομένων, ώστε να διαχωρίσει οριστικά τα ασφαλισμένα από τα ανασφάλιστα οχήματα. Ένα από τα κυριότερα πρακτικά προβλήματα έχει να κάνει με το γεγονός ότι κάθε πρόστιμο πρέπει να επιδίδεται στον παραβάτη από αστυνομικό όργανο, αντί για την αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων από την αρμόδια υπηρεσία.

Αν τα πρόστιμα είναι εκατοντάδες χιλιάδες, είναι αντιληπτό ότι η κοινοποίησή τους από τα αστυνομικά όργανα είναι χρονοβόρα και αδύνατη. Σύμφωνα με τους ασφαλιστικούς κύκλους, η νέα υπαναχώρηση για τη λύση του προβλήματος έχει ενθαρρύνει το καθεστώς ανομίας, με αποτέλεσμα την αύξηση της κυκλοφορίας των ανασφάλιστων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Ορισμένοι μάλιστα ανεβάζουν τον αριθμό των ανασφάλιστων σε 400.000 οχήματα, από τα 200.000 που ήταν πριν από λίγους μήνες. Τέλος, εξακολουθεί να υπάρχει ζήτημα για το πόσα από τα ανασφάλιστα οχήματα κυκλοφορούν πραγματικά και πόσα από αυτά που εμφανίζονται σαν ανασφάλιστα είναι ανενεργά (και άρα εκτός κυκλοφορίας) για χρόνια.

Πιστεύετε πως μετά την πανδημία...

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά