Σημαντικό και συναρπαστικό προβλέπεται το 2019. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Γύρω μας έντιμοι άνθρωποι με όραμα θα κάνουν τη διαφορά.

Στην αγορά τα ηλεκτρικά θα πάρουν το πάνω χέρι, ενώ θα κοπάσει και το δούλεμα για το θάνατο του ντίζελ. Η κυβέρνηση θα δώσει κίνητρα και η χώρα θα γεμίσει με ταχυφορτιστές στα σύγχρονα πρατήρια της αγαπημένης μας ΕΚΟ, και όχι μόνο. Η μάχη των εκλογών θα λάμψει μέσα από την ηλεκτροκίνηση, αφού οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ απαντούν με δωρεάν ρεύμα στην άψογη πρόταση της ΝΔ. Κάθε φόρτιση θα συνδυάζεται και με παροχή ρεύματος σε σκάφη και ελικόπτερα, συμπλήρωσε ο μετρ Πάνος (ένας είναι).

Στους αγώνες; Όαση! Ο Σύνδεσμος των οδηγών εξελίχθηκε, και από μόνο ένα, στηρίζει πολλά Ενιαία για όλες τις μορφές των αγώνων. Σημαντικό ότι λειτουργεί υποδειγματικά στα δικά του γραφεία, όπως για 45 χρόνια, ενώ το ΔΣ ακολουθεί διαδικασίες για σεμινάριο. Όλοι τυπικοί και μονιασμένοι. Την ίδια ώρα, στην Ομοσπονδία στηρίζουν το κάρτινγκ, παρέχοντας υποτροφίες στους Πρωταθλητές όλων των κατηγοριών, ενώ είναι σαφές πως η υποδειγματική προβολή και η δεδομένη εξωστρέφεια θα φέρουν πάλι στην πίστα τα 6τάχυτα, και βέβαια τον κόσμο. Ενισχύθηκε μάλιστα με μελέτη ο χώρος θεατών στις Αφίδνες, όπου θα διεξαχθεί και το Dirt Games. Εκεί; Καθιερώθηκε, και δε θα εξελίσσεται πλέον ο θεσμός με την υποστήριξη της Ομοσπονδίας, αλλά είναι το σωστό μέσο, που χάρη στους δημιουργούς του θα φέρει στην Ελλάδα αγώνα του WRX.

Στην Ομοσπονδία, ο πρόεδρος άλλαξε τη Laguna με σύγχρονο RS6 (το μόνο σίγουρο ότι θα το πάει αέρα και με ασφάλεια) και, με συνοδηγό τον Πρωθυπουργό και επιβάτες τους ΕΚΟ και Seajets, πάνε Ευρώπη. Είναι σίγουρο πως ο αγώνας μας, το Ράλλυ Ακρόπολις, επιστρέφει το 2020 στο WRC. Από την άλλη, με εισήγηση του κ. Πασαλή και τη σύμφωνη γνώμη και του κ. Μανώλη, αλλά και της κ. Ψαρράκου, η ΕΠΑ επαναδραστηριοποιείται με υπουργό τον «ΡΟΝ», ενώ η κ. Πασαλή αναλαμβάνει και κοσμεί το «Υπουργείο Εξωτερικών». Περί ιστορίας; Ουδέν σχόλιον. Είναι μεγάλες οι αμαρτίες. Απαιτούν το χρόνο τους.

Στα δικά μας, του ειδικού Τύπου τώρα. Άλλαξε ταχύτητα ο Τσάδαρης, που πλέον χαμογελάει δικαιωμένος, θύμωσε επιτέλους ο Σκουφής, ενεργοποίησε το σεμνό του προφίλ ο Τρακουσέλλης, και έχουμε μια βαρβάτη Ένωση και ένα θεσμό-κόσμημα για το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όμορφα, λοιπόν, και μακάρι να προκύψει το 1/10 από τα παραπάνω, ώστε να έχουμε να δημιουργούμε γενικώς. Ειδικώς, τον Οκτώβριο του 2019 το περιοδικό μας μπαίνει στον πεντηκοστό χρόνο της ζωής του, και εμείς στον τεσσαρακοστό στις σελίδες του, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Μείνετε συντονισμένοι. Καλή χρονιά._ Σ. Χ.

Αποχώρησε ο Νίκος

Θα διαβάζουμε πλέον Νίκο Κουνίτη σε CAR και NewsAuto. Τον ευχαριστούμε γενικώς. Ειδικώς, ένα χαμόγελο που με ανέχτηκε με υπομονή και μας άντεξε με ευγένεια. Πριν από είκοσι χρόνια ήρθε ΚΥΡΙΟΣ από το Drive και φεύγει ΚΥΡΙΟΣ για τον Τ.Τ. και την παρέα του.

Νικητές!

Ήταν το 2014, όταν ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, κατά κόσμον «Ιαβέρης Jr», διαγνώστηκε με νεφρική ανεπάρκεια. Από εκείνη την ημέρα μέχρι και σήμερα ο Κωνσταντίνος ανέβαινε το δικό του γολγοθά, με συνεχείς αιμοκαθάρσεις, αλλά πάντα με τη διακριτικότητα και το χαμόγελο που τον χαρακτηρίζουν. Σήμερα, τέσσερα χρονιά μετά, ο πατέρας του, ο θρύλος των ελληνικών αγώνων «Ιαβέρης», ήταν αυτός που προσέφερε στον «Junior» το ένα του νεφρό, και μαζί τη δυνατότητα για μια δεύτερη ευκαιρία. Η εγχείρηση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, ενώ το ίδιο ισχύει και μετεγχειρητικά, με τον οργανισμό του να έχει δεχθεί το μόσχευμα και να λειτουργεί κανονικά. Οι ευχές και η σκέψη όλων μας είναι μαζί τους!