top icon
Επικαιρότητα

Ποιο είναι το σχέδιο ανάπτυξης του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής;

H Aττική θα είναι πολύ διαφορετική σε λίγα χρόνια, με τον συνδυασμό των οδικών έργων και των επεκτάσεων των μέσων σταθερής τροχιάς που έχουν προγραμματιστεί.

Ο νομός Aττικής θα είναι πολύ διαφορετικός σε οκτώ με δέκα χρόνια, με τον συνδυασμό των οδικών έργων και των επεκτάσεων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός) που έχουν προγραμματιστεί.

Ξεκίνησε ήδη η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό. Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο σήμερα, που όταν ολοκληρωθεί, θα εξυπηρετεί καθημερινά 340.000 ανθρώπους. Πρόκειται βεβαίως για ένα κολοσσιαίο έργο που μέχρι να τελειώσει θα απαιτηθούν επτά με οκτώ χρόνια. Η κατασκευή της προχωρά παράλληλα και με τις επεκτάσεις του Μετρό. Μέχρι το τέλος του 2022 αναμένεται να προκηρυχθεί ειδικότερα και η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς και 3,5 χιλιόμετρα σήραγγας.

daktilidi kifisias

Επόμενες επεκτάσεις είναι αυτή προς Γλυφάδα, η επέκταση της Γραμμής 4 από το Γουδί προς το Μαρούσι και από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη, η επέκταση από το Θησείο προς το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος και τέλος η επέκταση της Γραμμής 1 από Κηφισιά προς την εθνική οδό στη Βαρυμπόμπη. Με την τελευταία, ιδίως, θα λυθεί το ζήτημα της «ένωσης» της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας με το δίκτυο Μετρό της Αττικής.

Θα προχωρήσουν επίσης οι επεκτάσεις του Προαστιακού σιδηροδρόμου σε Ραφήνα, Λαύριο και Δυτική Αττική. Για τα δύο πρώτα, ο διαγωνισμός με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου έχει ξεκινήσει, ενώ τις επόμενες μέρες θα βγει στον αέρα και ο διαγωνισμός για την Δυτική Αττική, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

komvos Falirou

Όσον αφορά τα οδικά έργα της Αττικής, το επόμενο διάστημα θα υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης. Σύντομα θα ανακοινωθεί και ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο. Υπάρχουν όμως εξελίξεις και στο μέτωπο της επέκτασης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος άξονας σύνδεσης της Βόρειας με τη Νότια Αθήνα, παρακάμπτοντας το κέντρο και τους επιβαρυμένους άξονες της Λεωφόρου Κηφισίας και της Λεωφόρου Κηφισού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ