top icon
Επικαιρότητα

Η κορυφαία έκδοση της Lamborghini Aventador, είναι εδώ!

Φυσικά και πρόκειται για την έκδοση Super Veloce, η οποία επίσημα φέρει την κωδική ονομασία LP-750-4 SV.

Φυσικά και πρόκειται για την έκδοση Super Veloce, η οποία επίσημα φέρει την κωδική ονομασία LP-750-4 SV.

Είναι αναμφίβολα το πιο… hardcore μοντέλα στην υπάρχουσα γκάμα της ιταλικής εταιρείας. Και αναμφίβολα, ένα αυτοκίνητο υπερ-επιδόσεων, με συναρπαστικά τεχνικά χαρακτηριστικά και extreme σχεδίαση, που έρχεται να δώσει τροφή για νέα… όνειρα στους απανταχού λάτρεις των super cars. Η καρδιά της Super Veloce είναι, σε αντίθεση με την υπερτροφοδοτούμενη μόδα(;) της εποχής μας, ο γνωστός ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, χωρητικότητας 6,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ειδικά για την περίσταση 750 ίππους, 50 επιπλέον σε σχέση με την πιο «απλή» εκδοχή του 12κύλινδρου διαμαντιού από τη Σάντʼ Άγκατα. Με όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ., ο κινητήρας διαφοροποιείται χάρη στο διαφορετικό χρονισμό των βαλβίδων του, αλλά και τις τροποποιήσεις στο σύστημα εξαγωγής, που παράγει, σύμφωνα με τους Ιταλούς, έναν μαγευτικό ήχο χάρη και στις τετραπλές απολήξεις της. Σύμφωνα με την Lamborghini, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα τριψήφια χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 2,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ανερχεται στην… εξωφρενική τιμή των 350 χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα, το κιβώτιο είναι τα ίδιο σε σχέση με την απλή Aventador, ενώ, όπως πλέον είναι καθιερωμένο σε κάθε σύγχρονη Lamborghini, η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα και ενός ηλεκτρονικού μπλοκέ στον εμπρός. Ο οδηγός της Super Veloce έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ένα από τα τρία διαθέσιμα προγράμματα λειτουργίας (Strada, Sport, Corsa) μεταβάλλοντας τα χαρακτηριστικά απόκρισης του κινητήρα, την απόκριση των διαφορικών και την ταχύτητα του διαδοχής των σχέσεων του κιβωτίου. Σε ότι αφορά στους υπόλοιπους τομείς, η αναρτήσεις pushrod είναι νέες, ενώ στο σύστημα διεύθυνσης συναντάμε μια ηλεκτρονηχανική διάταξη με την ονομασία Dynamic Steering. H LP750-4 SV «πατά» σε τροχούς 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα που φιλοξενούνται σε ελαστικά της Pirelli, ενώ στάνταρ είναι, για προφανείς λόγους, οι κεραμικοί δίσκοι στο σύστημα πέδησης.

Όπως είναι αναμενόμενο, η εν λόγω έκδοση έχει υποστεί την απαραίτητα… δίαιτα (σημ.: η μείωση του βάρους ανέρχεται στα 50 περίπου κιλά), χάρη στην εκτεταμένη χρήση μερών από ανθρακονήματα (πίσω φτερό, κάλυμμα κινητήρα, εσωτερικά πάνελ θυρών, καθίσματα κοκ), ενώ προς την κατεύθυνση αυτή συνηγορεί η απομάκρυνση κάθε… περιττού ηχομονωτικού υλικού στο εσωτερικό. Οπτικά, εντύπωση προκαλεί η σταθερή πίσω αεροτομή (ρυθμίζεται μηχανικά σε τρεις θέσεις), ο διαχύτης αέρα πίσω και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ