top icon
Επικαιρότητα

Η νέα Lamborghini Aventador J: One and off!

Πρόκειται για μια σχεδιαστική άσκηση-πρόκληση της διάσημης ιταλικής φίρμας από τη Σαντʼ Άγκατα, η οποία αναδεικνύει τις πραγματικά αστείρευτες δυνατότητες της.

Πρόκειται για μια σχεδιαστική άσκηση-πρόκληση της διάσημης ιταλικής φίρμας από τη Σαντʼ Άγκατα, η οποία παρουσιάζεται στην Έκθεση της Γενεύης αναδεικνύοντας τις πραγματικά αστείρευτες δυνατότητες της.

Δυστυχώς, η νέα Anentador J δεν πρόκειται να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της Lamborghini, καθώς πρόκειται για ένα one and off έκθεμα, που θα καταλάβει περίοπτη θέση στο περίπτερο των Ιταλών. Επί της ουσίας, δεν πρόκειται για μια καθαρόαιμη κατασκευή που προορίζεται για αγώνες σε «κλειστό» περιβάλλον (βλ. πίστα), αλλά για ένα… νόμιμο αυτοκίνητο για χρήση σε δημόσιους δρόμους, με προκλητική –αν μη τι άλλο- σχεδιαστική προσέγγιση. Ως βάση, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς, αξιοποιήθηκε η «μαγιά» της κλειστής Aventador, από την οποία όμως αφαιρέθηκαν… πλήρως η οροφή, το εμπρός παρπρίζ και οι κολώνες του αμαξώματος τόσο εμπρός όσο και πίσω, δημιουργώντας έτσι ένα σύνολο που κυριολεκτικά αγγίζει τα όρια του… εξωφρενικού. Όπως διαβεβαιώνουν οι ιθύνοντες της εταιρείας, το εν λόγω πρωτότυπο θα είναι ένα και μοναδικό και αναμένεται μετά το πέρας της Έκθεσης της Γενεύης να πωληθεί σε έναν τυχερό ιδιοκτήτη (σ.σ.: δεν πρόκειται να παραχθεί κανένα άλλο αντίτυπο, ούτε καν για μουσειακή χρήση για λογαριασμό της ίδιας της Lamborghini!) σε τιμή που υπολογίζεται ότι θα υπερβαίνει τα 2 εκ. ευρώ.

Στον τομέα των μηχανικών μερών, δεν υπήρχε κανένας λόγος για αλλαγές σε σχέση με το εντυπωσιακό κουπέ της μάρκας. Έτσι, πίσω από τους δύο επιβάτες εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,5 λίτρων και 700 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης δεν αλλάζει, αν και οι ιθύνοντες της Lamborghini αναφέρουν τροποποιήσεις στις επιμέρους ρυθμίσεις της. «Δομικά», η εταιρεία έχει προβεί σε αλλαγές στην Aventador J ούτως ώστε το αμάξωμα να δεχθεί την… αφαίρεση ενός πλήθους μεταλλικών και γυάλινων τμημάτων τοποθετώντας μάλιστα πιο μικρές και πιο ελαφριές πόρτες, που, φυσικά, ανοίγουν προς τα πάνω. Την ίδια στιγμή, η Lamborghini προχώρησε σε αφαίρεση και άλλων… περιττών μερών, ιδίως στο εσωτερικό, όπως είναι ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα και το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις του αμαξώματος, αξίζει να σταθούμε στα 12 επιπλέον εκατοστά του μήκους του, καθώς και στο μικρότερο κατά 26 χλστ. ύψος του.

Αν, τέλος, αναρωτιέστε από πού προέκυψε το γράμμα J ως συνοδευτικό του ονόματος της μοναδικής –κυριολεκτικά- αυτής Aventador, η ιταλική εταιρεία μας παραπέμπει στη μοναδική Lamborghini Jota της δεκαετίας του ʼ70,. Αλλά συνάμα και στους κανονισμούς της FIA (Appendix J) που διέπουν διάφορες μορφές αγώνων ταχύτητας σε πίστες!


Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ