Οι επιθυμίες των απανταχού petrolheads τελικά εισακούστηκαν και μαζί με την αναμενόμενη αύξηση της ισχύος στους 500 ίππους, «ήρθε» και το χειροκίνητο κιβώτιο.

Η… γκρίνια των απανταχού οπαδών της πλέον σκληροπυρηνικής έκδοσης της 911 έπιασε τόπο, με τη νέα GT3 να προσφέρεται είτε με το γνωστό «διπλόδισκο» 7τάχυτο κιβώτιο PDK της εταιρείας, είτε, κατόπιν επιθυμίας του ιδιοκτήτη της, με χειροκίνητο «6άρι». Από εκεί και πέρα, εξίσου σημαντική είναι η είδηση που αφορά στην κινητήρια μονάδα, με τους Γερμανούς να τοποθετούν στο ράφι τον γνώριμο επίπεδο κινητήρα των 3,8 λίτρων της απελθούσης GT3. Τη θέση του στο πίσω μέρος της κατασκευής έχει πάρει για την περίσταση ένας 4λιτρος ατμοσφαιρικός 6κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 500 ίππους και 458 Nm ροπής.

Επί της ουσίας, πρόκειται για μια εξελιγμένη εκδοχή του κινητήρα που κινεί τις 911 R και GT3 RS διαθέτοντας μεταξύ άλλων αναβαθμισμένο σύστημα βαλβίδων, πιο άκαμπτο στρόφαλο, διαφορετικά χιτώνια κυλίνδρων και ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή. Επιπρόσθετα, χάρη και στις παραπάνω επεμβάσεις, το όριο περιστροφής του έχει «σκαρφαλώσει» στις 750 σ.α.λ. φτάνοντας πλέον τις 9.000 σ.α.λ.

«Πρόκειται για έναν ονειρεμένο κινητήρα. Ανεβάζει στροφές με εκπληκτικό τρόπο. Είναι μοναδικός», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andreas Preuninger, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από κάθε κατασκευή της Porsche με τα αρχικά GT.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η έκδοση με το κιβώτιο PDK εξασφαλίζει στη νέα GT3 επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δλ., με τη χειροκίνητη να χρειάζεται, για προφανείς λόγους, 0,3 δλ. επιπλέον.

Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η εξέλιξη στον τομέα της αεροδυναμικής. Πιο συγκεκριμένα, ειδική μέριμνα, κατά τα πρότυπα της 911 R, δόθηκε στo σχεδιασμό του δαπέδου, ενώ νέα είναι και η θέση της σταθερής πίσω αεροτομής, η οποία είναι εγκατεστημένη 20 χλστ. πιο ψηλά και 10 χλστ. πιο πίσω σε σχέση με το παρελθόν. Σύμφωνα με την Porsche, οι αλλαγές αυτές έχουν αυξήσει τα ποσά κάθετης δύναμης κατά 20% όταν το αυτοκίνητο κινείται κοντά στην τελική του ταχύτητα.

Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, οι Γερμανοί επενέβησαν σε καίρια σημεία, όπως για παράδειγμα στα σημεία στήριξής της , τροποποιώντας συγχρόνως τις παραμέτρους λειτουργίας της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης PASM.

Στο εσωτερικό η νέα GT3 ξεχωρίζει για το ανανεωμένο και... δανεικό από τις απλές 911 σύστημα διασύνδεσης PCM, το οποίο συνδυάζεται με μια εφαρμογή που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες όταν ο οδηγός «επιχειρεί» εντός πίστας. Προαιρετικά, η νέα GT3 μπορεί να εξοπλιστεί με νέα καθίσματα κατασκευασμένα από carbon._X.A.