top icon
Κόσμος

Έρχεται το ανανεωμένο Audi S3 με περισσότερη δύναμη

Κυκλοφόρησαν οι πρώτες εικόνες του ανανεωμένου Audi S3, με μπόλικο καμουφλάζ όμως, που κρύβουν εκτός από τη νέα αισθητική του και ακόμα περισσότερους ίππους από αυτούς του μοντέλου της προηγούμενης γενιάς.

Τις πρώτες φωτογραφίες με καμουφλάζ του ανανεωμένου Audi S3 έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική εταιρεία. Μάλιστα αυτές αφορούν, τόσο τη sedan όσο και τη hatchback εκδοχή του μοντέλου, με τις οποίες θα είναι και διαθέσιμο.

Αισθητικά, διακρίνεται για το νέο εμπρός προφυλακτήρα, με την ανασχεδιασμένη μάσκα, αλλά και τα ανασχεδιασμένα φώτα. Νέα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, όπως επίσης και ο προφυλακτήρας, με το diffuser που το καθιστά πιο άγριο.

Audi S3 Prototype

Εκεί όμως που εστιάζεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, είναι η απόδοση. Η γρήγορη έκδοση του Audi A3, με τα διακριτικά S3 θα εφοδιάζεται με μια πιο άγρια εκδοχή του 2λιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα της εταιρείας.

Για την περίσταση η ισχύς έχει ανέβει στους 333 ίππους και η ροπή στα 420 Nm, που μεταφράζεται σε αύξηση, σε σχέση με το μοντέλο πριν την ανανέωση, της τάξης των 23 ίππων και των 20 Nm αντίστοιχα. Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, όπως είναι αναμενόμενο, με τα 4,7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, δηλαδή 0,1 δλ. πιο γρήγορα από το S3 που θα αντικαταστήσει. Η μέγιστα ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Audi S3 Prototype

Για τη μετάδοση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τους μηχανικούς να έχουν κάνει νέες ρυθμίσεις για διαχείριση μεγαλύτερης τιμής ροπής και πιο γρήγορη απόκριση στις αλλαγές που τώρα ολοκληρώνονται ταχύτερα.

Νέες ρυθμίσεις έχουν γίνει και στο σύστημα κατανομής ροπής Torque Splitter, που φροντίζει να στέλνει ροπή στους άξονες (εμπρός και πίσω). Η ροπή περνάει καλύτερα στους πίσω τροχούς, βελτιώνοντας έτσι και την οδική συμπεριφορά του νέου S3.

Audi S3 Prototype

Έχοντας τον ίδιο στόχο, αλλαγές έχουν γίνει στην ανάρτηση, με τα γόνατα McPherson εμπρός τώρα να έχουν νέο σημείο στήριξης που επιτρέπει μεγαλύτερο αρνητικό κάμπερ για καλύτερη πρόσφυση. Πιο μεστό σε αίσθηση είναι και το τιμόνι, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, όπως επίσης πιο ισχυρά είναι τα φρένα, με τους εμπρός δίσκους να έχουν τώρα διάμετρο 357 χλστ. και να είναι κατά 34 χλστ. πιο μεγάλοι.

Η πλήρης αποκάλυψη του μοντέλου θα γίνει λίγο αργότερα, τότε που θα παρουσιαστούν και όλα τα στοιχεία του ανανεωμένου Audi S3.

Audi S3 Prototype

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Audi S3 Prototype
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ