top icon
Κόσμος

Η Dacia «σαρώνει» στην Ευρώπη – Ποιο είναι το Νο1 μοντέλο

Εκπληκτική πορεία διαγράφει στην αγορά αυτοκινήτου η Dacia, με τις πωλήσεις να αγγίζουν στα μέσα της χρονιάς τις 345.432 μονάδες.

Σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτου της ευρωπαϊκής αγοράς εξελίσσεται η Dacia, με τις πωλήσεις της να καταγράφουν αύξηση 24% το πρώτο εξάμηνο του έτους και τη ρουμανική φίρμα να καταλαμβάνει τη 2η θέση στην Ευρώπη, με μερίδιο 8,4%.

Dacia

Ειδικότερα, το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2023, η Dacia πούλησε 345.432 αυτοκίνητα, με τα τέσσερα βασικά μοντέλα της γκάμας της να σημειώνουν εντυπωσιακή άνοδο: Το Spring κατά 38%, το Sandero κατά 24%, το Duster κατά 13% και το Jogger κατά 130%.

To best-seller αυτοκίνητο της Dacia

Το Sandero αναδείχθηκε το πιο δημοφιλές μοντέλο, φθάνοντας τις 138.978 ταξινομήσεις στη Γηραιά Ήπειρο. Ακολούθησε το Duster με 111.891 μονάδες, το οποίο διατήρησε τη θέση του στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων της κατηγορίας των SUV στην ευρωπαϊκή αγορά.

Dacia

Όσο για το Jogger, έφθασε τα 50.569 αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο του 2023, ενώ το ηλεκτρικό Spring, που διατίθεται, πλέον, και στην ελληνική αγορά, σημείωσε μέσα σε ένα χρόνο, αύξηση της τάξεως του 38%, φτάνοντας τις 27.438 μονάδες.

Η μεγαλύτερη αγορά της Dacia

Στη Γαλλία, που αποτελεί και τη μεγαλύτερη αγορά της Dacia, το 1ο εξάμηνο του 2023, η μάρκα πούλησε 81.415 οχήματα. Στην Ιταλία, οι πωλήσεις ανήλθαν στις 47.798 μονάδες και στη Γερμανία τις 34.862 μονάδες.

Dacia

Παράλληλα, η εταιρεία συνέχισε να υλοποιεί τη στρατηγική της, αλλά και να χτίζει τη δυναμική των πωλήσεών της με άξονα τα 4 βασικά της μοντέλα. Αυτά διαθέτουν, πλέον, τις νέες εκδόσεις Extreme, που σημειώνουν ήδη επιτυχία, με τις παραγγελίες λίγων μηνών να ξεπερνούν τις 45.000.

Dacia

Διαβάστε επίσης: Το best-seller μοντέλο της Ευρώπης για το 2023 είναι ηλεκτρικό

«Το success story της Dacia συνεχίζεται, με τις συνολικές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 24%. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η Dacia κατακτά τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή αγορά των λιανικών πωλήσεων. Αυτό δείχνει ότι η στρατηγική μας ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών. Αυτή η επίδοση οφείλεται, επίσης, στο γεγονός ότι η μάρκα μας αλλάζει ασταμάτητα, όπως αυτό αποτυπώνεται και τις υπαίθριες δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει», ανέφερε ο Xavier Martinet, Dacia Marketing, Sales & Operations.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ