Η ιαπωνική εταιρεία στοχεύει μέσα στους προσεχείς 18 μήνες να αντικαταστήσει τα Qashqai και X-Trail, ενώ με «άρμα» το νέο Juke, οι πωλήσεις του οποίου έχουν ήδη ξεκινήσει, τη γκάμα της θα πλαισιώσει από το 2021 και ένα ηλεκτρικό SUV.

Δεν είναι μυστικό ότι η εμπορική παρουσία του Ιάπωνα κατασκευαστή στη γηραιά ήπειρο βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στα SUV μοντέλα της γκάμας του. Έτσι, σε μια προσπάθεια να «ανορθώσει» την εμπορική της παρουσία στην Ευρώπη, η Nissan επιταχύνει την αντικατάσταση των Qashqai και X-Trail παρουσιάζοντας αμέσως μετά την επίσημη πρεμιέρα τους και ένα τέταρτο, μετά το νέο Juke,  SUV, το οποίο θα είναι ηλεκτρικό.

Αυτή τη στιγμή πάντως η ιαπωνική εταιρεία επικεντρώνει την προσοχή της στο λανσάρισμα του νέου Nissan Juke στις κατά τόπου αγορές της Ευρώπης – ενός συμπαγούς crossover μοντέλου που έρχεται να αντικαταστήσει το Juke MK1 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010. Το νέο Juke, το οποίο δεν θα διατίθεται σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις καθώς η ζήτηση για αυτές βαίνει μειούμενη, βασίζεται στο δάπεδο CMF-Β, στην οποία ήδη «πατούν» τα Nissan Micra και Renault Clio.

Μέσα στους επόμενους έξι μήνες, τη σκυτάλη ανανέωσης αναμένεται να παραλάβει σύμφωνα με έγκυρες πηγές, το νέο X-Trail, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και όχι στη μονάδα κατασκευής οχημάτων της Nissan που βρίσκεται στο Sunderland της Μ. Βρετανίας, όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός της.

Αμέσως μετά, και συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο του 2020, σειρά έχει το νέο Qashqai. Και εδώ, οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα λάμπουν δια της απουσίας τους – αντί αυτών, «δίπλα» στις βενζινοκίνητες, η ιαπωνική εταιρεία θα λανσάρει τις υβριδικές e-power. Συν τοις άλλοις, ακριβώς όπως θα συμβεί και στην περίπτωση του X-Trai, το «παρών» αναμένεται να δίνουν και οι «κλασσικές» plug-in υβριδικές εκδοχές των δύο μοντέλων, οι οποίες θα υιοθετούν τεχνολογίες που είδαμε να εφαρμόζονται από το στρατόπεδο της Mitsubishi.

Το τέταρτο «χτύπημα» της Nissan στην κατηγορία θα είναι ένα ηλεκτρικό SUV, το οποίο θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2021. Ουσιαστικά, πρόκειται για την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Ariya που είδαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο. Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες μέχρι τώρα πηγές, το νέο αυτό EV θα κοστίζει στην Ευρώπη πάνω από 50.000 ευρώ._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά