top icon
Κόσμος

Η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Peugeot

H γκάμα των μοντέλων Peugeot ήδη από φέτος θα απαρτίζεται κατά 70% από εξηλεκτρισμένες προτάσεις μετά και την έλευση του νέου 308, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται πλέον στον πυρήνα της στρατηγικής της Peugeot και το νέο 308, που πρόσφατα οδηγήσαμε (διαβάστε περισσότερα εδώ), θα προσφέρεται ήδη από το λανσάρισμά του σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Μέσα στο 2021, αυτές οι δύο αυτές εκδόσεις θα διευρύνουν την γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων Peugeot, η οποία θα φτάσει στο 70% του συνόλου, συμπεριλαμβανομένων τόσο των επιβατικών όσο και των επαγγελματικών οχημάτων της.

Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει στην Ευρώπη στο 100% μέχρι το 2025.

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Peugeot ξεκίνησε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208 και από τότε τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-in hybrid (3008 και 508) με το σήμα του λιονταριού, άφησαν τη σφραγίδα τους στην αγορά.

Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, η Peugeot είναι ο δεύτερος full liner κατασκευαστής στην Ευρώπη σε ότι αφορά τις συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ την ίδια ώρα καταλαμβάνει ήδη την τρίτη θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Τα e-208 και e-2008 βρίσκονται στη δεύτερη θέση στα αντίστοιχα BEV segments, κερδίζοντας μερίδιο μήνα με το μήνα.

«Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής που εμείς ονομάζουμε Power of Choice, που δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα ή μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Οι εξαιρετικές επιδόσεις των πωλήσεων των εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων, μας δείχνουν ότι στην Ευρώπη αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς.

«Σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και οι αγορές όπου ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, θα χρησιμοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας για να ξεχωρίσουμε ως καινοτόμος, premium και full liner μάρκα. Όπου κι αν είμαστε, θέλουμε να παίζουμε το ρόλο ενός πραγματικού μοχλού προόδου», δηλώνει η Linda Jackson, CEO της Peugeot.

Peugeot

Η στρατηγική του Power of Choice μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών, οι οποίες έδωσαν τη δυνατότητα να εξοπλίσει κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-in hybrid ή εσωτερικής καύσης.

Για την Peugeot, η προσφορά ηλεκτρικών εκδόσεων περιλαμβάνει τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Η μάρκα προσφέρει μια 100% ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων, δίνοντας στον επαγγελματία τη δυνατότητα πρόσβασης στις «πράσινες περιοχές» των μεγάλων πόλεων, χωρίς κανένα πρόβλημα, με χώρους φόρτωσης ακριβώς ίδιους με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Αξίζει να σημειωθεί πως το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της Peugeot είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο από το τέλος του 2019, με 55 σημεία φόρτισης αλλά και με διαθέσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικές εκδόσεις για δοκιμαστική οδήγηση.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ