Επικαιρότητα Κόσμος

Με κινητήρα V6 2,9 λίτρων το «βασικό» Audi R8

Πρόκειται για τον κινητήρα που «φόρεσε» πρώτη η νέα Porsche Panamera.

Ο υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας, που εξελίχθηκε από κοινού από τις Porsche και Audi, πρόκειται να αντικαταστήσει στο εντυπωσιακό κουπέ της τελευταίας τον παλαίμαχο ατμοσφαιρικό V8 4.2 TFSI, ο οποίος, όπως όλα μαρτυρούν, παίρνει την άγουσα για τα αποδυτήρια, μιας και κάθε προσπάθεια «συμμόρφωση» του στις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων θα απέβαινε ασύμφορη για τον Όμιλο VW. Επιπρόσθετα, η διατήρησή του στη… ζωή θα αποτελούσε στο εγγύς αλλά και στο απώτερο μέλλον ένα σημαντικό εμπόδιο για την εμπορική αναρρίχηση του μοντέλου σε συγκεκριμένες αγορές της υφηλίου, όπως εκείνη της Κίνας, για παράδειγμα, στην οποία τα «μεγάλου κυβισμού» αυτοκίνητα υπόκεινται σε υψηλή φορολόγηση.

Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, ο V6 κινητήρας τούρμπο της νέας Panamera αναμένεται να βρει θέση τόσο στα RS4 και RS5, όσο και επερχόμενες εκδόσεις RS του Q5 διαθέτοντας ισχύ που θα κυμαίνεται, ανάλογα με την περίσταση, από τους 440 έως και τους 500 ίππους.

Θυμίζουμε πως ο V6 κινητήρας των 2,9 λίτρων της νέας Porsche Panamera αλλά και των επερχόμενων σπορ μοντέλων της Audi, διαθέτει δύο τούρμπο, σε αντίθεση με τον 3λιτρο V6 του S4, ο οποίος είναι εφοδιασμένος με έναν μόλις υπερσυμπιεστή._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου