Επικαιρότητα Κόσμος

Merkel και γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τρόπο επιστροφής

Η καγκελάριος της Γερμανίας, Angela Merkel και τα στελέχη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μελετούν πώς και πότε θα μπορέσουν τα εργοστάσια να επανεκκινήσουν, την ώρα που εκφράζονται και ανησυχίες αναφορικά με τη δυνατότητα επιβίωσης αρκετών μικρότερων προμηθευτών.

Οι επικεφαλής των Volkswagen, BMW και Daimler πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη με την Angela Merkel χθες, σύμφωνα με την εφημερίδα Handelsblatt. Η καγκελάριος συζήτησε μαζί τους σχετικά με τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί ή που θα παρθούν, για την ελαχιστοποίηση των κινδύνων μετάδοσης του Covid-19 και για την προστασία της υγείας των εργαζομένων μετά την επανέναρξη λειτουργίας των γραμμών παραγωγής των εργοστασίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος του VW Group, Herbert Diess, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να μειώσει τις θέσεις εργασίας εάν η πανδημία δεν τεθεί υπό έλεγχο, διευκρινίζοντας ότι, με την υπάρχουσα κατάσταση, η εταιρεία του χάνει περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ (2,18 δισεκατομμύρια δολάρια) την εβδομάδα.

Σύμφωνα με το Reuters, οι συμμετέχοντες στη συζήτηση συμφώνησαν στο ότι απαιτείται κοινή προσέγγιση σε ολόκληρη την ΕΕ για την εκ νέου έναρξη της παραγωγής, ενώ επίσης συζητήθηκε το ότι θα πρέπει να συγκροτηθεί μια ομάδα εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κυβέρνησης, της βιομηχανίας και του Ινστιτούτου για τις μολυσματικές ασθένειες Robert Koch, προκειμένου να αναπτυχθούν πρότυπα για την προστασία των εργαζομένων. Οι κατασκευαστές συζήτησαν επίσης την κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι προμηθευτές, που σε αντίθεση με τα μεγάλα εργοστάσια, δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στο πρόβλημα της ρευστότητας, λόγω περιορισμένων πόρων.

Η Γερμανία είναι σε θέση να ανταπεξέλθει ακόμα στο πάγωμα της αυτοκινητοβιομηχανίας όπου απασχολούνται περισσότερα από 800.000 άτομα, όμως δεν ισχύει το ίδιο και στις υπόλοιπες χώρες. Οι ζημιές στον κλάδο, στο σύνολο της ΕΕ συσσωρεύονται, με την Ισπανία -ενδεικτικά- να καταγράφει πτώση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων, της τάξης του 69% το μήνα που πέρασε, τη Γαλλία να «κλείνει» με μείον 72% και την Ιταλία με κατά 86% μειωμένες πωλήσεις._ Ε. Ξ.

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου