Η Toyota παρουσίασε την plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 – με 306 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 60 χλμ.

Η Toyota είναι μία εταιρεία με μακρά, σχεδόν 20ετή πλέον, παράδοση στην κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων – όχι όμως και με αντίστοιχη σε εκείνη επαναφορτιζόμενων προτάσεων του είδους. Πλέον όμως, και με δεδομένη την τάση που θέλει τα plug-in υβριδικά μοντέλα να συνθέτουν τη μόνη εφικτή «γέφυρα» για το πέρασμα στον πλήρη εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης, ο ιαπωνικός κολοσσός μπαίνει και αυτός στην αρένα του είδους με περισσότερο δυναμισμό απ’ ότι στο παρελθόν (βλ. Prius Plug-in Hybrid)  παρουσιάζοντας σήμερα με αφορμή την παρουσία της μάρκας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες μια έκδοση του δημοφιλούς RAV4 που μπαίνει στην πρίζα.

Προς το παρόν, η Toyota δεν ανοίγει πλήρως τα χαρτιά της σε σχέση με τις ακριβείς προδιαγραφές του νέου RAV4 Plug-in Hybrid περιοριζόμενη στην ανακοίνωση βασικών στοιχείων. Όπως η ιπποδύναμη της μονάδας κίνησης (θερμικός κινητήρας 2,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρας), η οποία φτάνει στους 306 ίππους  - τιμή που είναι ικανή να εξασφαλίσει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 6,2 δλ.

Από εκεί και πέρα, το ιαπωνικό εργοστάσιο δηλώνει… αορίστως πως η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, σε σχέση με τις υβριδικές παραλλαγές του μοντέλου, η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που προβλέπεται στα 60 περίπου χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WTLP. Με βάση το τελευταίο, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο κίνησης δεν θα υπερβαίνουν την τιμή 30.

Οι πωλήσεις του Toyota RAV4 Plug-in Hybrid θα ξεκινήσουν στο δεύτερο μισό του 2020._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά