Επικαιρότητα Κόσμος

Περικοπές μοντέλων και προσωπικού έως και 12% ετοιμάζει η Ford;

Δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου θέλουν τη Ford να ετοιμάζει περικοπές στη γκάμα των μοντέλων της παράλληλα με μία γενναία μείωση του ανθρώπινου δυναμικού της, κυρίως στη γηραιά ήπειρο.

Έντονη είναι τις τελευταίες μέρες και ώρες η φημολογία που θέλει την Ford να μελετά σχέδια για γενναίες περικοπές μοντέλων και προσωπικού προκειμένου να φέρει εις πέρας ένα γιγαντιαίο έργο αναδόμησης τόσο της εικόνας της, όσο και των εμπορικών και οικονομικών της επιδόσεων ανά τον κόσμο. Και όλα αυτά, ελάχιστες μόλις μέρες μετά τις αποκαλύψεις που θέλουν την αμερικανική φίρμα να έχει ήδη πάρει την απόφαση να ψαλιδίσει στο εγγύς μέλλον τις διαθέσιμες πλατφόρμες της από 9 που είναι σήμερα σε μόλις 5, τη δεδηλωμένη εδώ και καιρό πρόθεσή της να «μετατοπίσει» το αμερικανικό χαρτοφυλάκιο της μέσα στην προσεχή 5ετία από τα 4θυρα στα crossovers, SUV’s, φορτηγά και pick-up μοντέλα, αλλά και τις δηλώσεις του Jim Hackett ότι η Ford είναι δυσαρεστημένη με τις επιδόσεις της στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα των The Sunday Times αλλά και της βρετανικής The Telegragh, στο μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό της εταιρείας από το Ντιτρόιτ εντάσσονται και οι περικοπές προσωπικού, οι οποίες ενδέχεται να αγγίξουν το 12% του συνολικού εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Οι ως άνω πηγές αναφέρουν χαρακτηριστικά πως οι περισσότερες από τις 24.000 «κομμένες» θέσεις εργασίας θα αφορούν τη γηραιά ήπειρο και συγκεκριμένα τη Γερμανία και την Ισπανία.

Αυτή τη στιγμή, η Ford απασχολεί ανά τον κόσμο πάνω από 200.000 εργαζομένους.

Εκπρόσωπος της Ford φέρεται να απάντησε στα παραπάνω δημοσιεύματα λέγοντας χαρακτηριστικά πως η εταιρεία «επικεντρώνεται σε μια επιθετική πολιτική μείωσης του κόστους». Ο ίδιος δεν θέλησε να σχολιάσει τις πληροφορίες που αφορούν στις επερχόμενες περικοπές προσωπικού.

Εκτός από τα παραπάνω, τα ως άνω δημοσιεύματα αναφέρουν πως η Ford, πέραν της μείωσης της παραγωγής του Mondeo, σκέφτεται να καταργήσει μη κερδοφόρα μοντέλα της γκάμας της, όπως τα Galaxy και S-Max, ρίχνοντας βάρος στα ολοένα και πιο δημοφιλή SUV. Παράλληλα, μελετάται, σύμφωνα με την The Telegragh, ακόμα και η μείωση των αντιπροσώπων της μάρκας στη γηραιά ήπειρο.

Η πιο… ακραία δε φημολογία γύρω από τις μελλοντικές κινήσεις περικοπών κόστους αφορά σε μία πιθανή συνεργασία της αμερικανικής φίρμας στην Ευρώπη με την VW. Κάτι που κάλλιστα θα μπορούσε να έχει ως αφετηρία της τις επικείμενες συνέργιες των δύο εταιρειών στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων και ενδεχομένως σε εκείνη των pick-up σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Μέχρι και αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει κάποια επίσημη αντίδραση-απάντηση της Ford απέναντι στα παραπάνω δημοσιεύματα και πληροφορίες._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου