Μετά τις απαραίτητες πιστοποιήσεις σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η Peugeot εντάσσει και επισήμως στη γκάμα του 3008 την plug-in υβριδική έκδοση Hybrid4 των 300 ίππων.

Για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με τις περιβαλλοντικές νόρμες, η ηλεκτροκίνηση, και εν προκειμένω οι υβριδικές προτάσεις, αποτελούν πλέον το απαραίτητο «συστατικό» τόσο για την επιτυχία, όσο και για την επιβίωση κάθε μικρού ή μεγάλου κατασκευαστή στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα. Μία από τις προτάσεις αυτές είναι και το νέο Peugeot 3008 GT Hybrid4, το οποίο εντάσσεται και επισήμως πλέον στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας έχοντας πλέον λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις εκπομπών ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.

Peugeot 3008 GT Hybrid4

Θυμίζουμε πως το γαλλικό SUV τροφοδοτείται από ένα «μικτό» σύστημα κίνησης, το οποίο απαρτίζεται από τον 1.600άρη PureTech βενζινοκινητήρα του Groupe PSA, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Η ισχύς του θερμικού συνόλου είναι 200 ίπποι, εκείνη των ηλεκτρικών 110 και 112 ίπποι αντίστοιχα και η δυναμική του συσσωρευτή ενέργειας 13,2 kWh. Η συνδυαστική δε απόδοση των 2+1 μονάδων κίνησης ανέρχεται στους 300 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,9 δλ.

Peugeot 3008 GT Hybrid4

Σύμφωνα με τις πρόσφατες πιστοποιήσεις, το – για πρώτη φορά – τετρακίνητο 3008 Hybrid 4 έχει αυτονομία αποκλειστικά με τη χρήση των ηλεκτροκινητήρων που ανέρχεται στα 59 χλμ., ενώ η μέση εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα φτάνει τα 29 gr/χλμ. Αξίζει να σημειωθεί πως η μπαταρία ιόντων λιθίου του αυτοκινήτου ανατροφοδοτείται με ενέργεια από άδεια έως και το 100% της πληρότητάς της μέσω σημείου φόρτισης με Wallbox των 7 kW σε 1 ώρα και 45 λεπτά.

Peugeot 3008 GT Hybrid4

Όπως αναφέρει σήμερα η Peugeot, αμέσως μετά το ντεμπούτο του 3008 Hybrid4 την εμφάνισή της θα κάνει και η «απλή» υβριδική έκδοση Hybrid, η οποία θα είναι προσθιοκίνητη. Η μονάδα κίνησης θα απαρτίζεται έναν κινητήρα της οικογένειας PureTech με απόδοση 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων που θα βρίσκεται εγκατεστημένος στον εμπρόσθιο άξονα – η συνδυαστική ισχύ των μονάδων κίνησης δεν θα υπερβαίνει τους 225 ίππους._Χ.Α.