Επικαιρότητα Κόσμος

Porsche Taycan: Πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο, πάνω από 20.000 οι παραγγελίες της

Η Porsche επιβεβαιώνει σήμερα πως η ηλεκτροκίνητη Taycan θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο και πως ήδη οι δυνητικοί αγοραστές της ξεπερνούν τους 20.000.

Η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε σήμερα πως η νέα και αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan θα παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβριο - πιθανότητα εντός έδρας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Την ίδια στιγμή, οι ιθύνοντές της αποκάλυψαν και επίσημα που όλοι σχεδόν ήδη γνωρίζουν: πως οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές του πρώτου ηλεκτροκίνητου σπορ μοντέλου της Porsche ξεπερνούν ήδη τους 20.000. Οι τελευταίοι έχουν μάλιστα καταβάλει ως… εγγύηση προτεραιότητας (κάτι σαν προκαταβολή, δηλαδή) το ποσό των 2.500 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Τι σημαίνει και από πού προήλθε το όνομα Taycan

Οι άνθρωποι της Porsche προσδοκούν με χρονικό ορίζοντα το 2025 οι ετήσιες πωλήσεις της μάρκας να είναι μοιρασμένες σε ποσοστό 50/50 ανάμεσα στα αυτοκίνητα που θα κινούνται από θερμικούς ή/και ηλεκτρικούς κινητήρες. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Με δεδομένο το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή η Porsche πουλά περί τα 250.000 αυτοκίνητα το χρόνο, στόχος είναι το 2025 τα 125.000 αυτά να είναι βενζινοκίνητα, με τα υπόλοιπα 125.000 να «σπάνε» σε περισσότερα από 60.000 plug-in υβριδικά και σχεδόν 60.000 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Διαβάστε επίσης: Ο Walter Rohrl δοκιμάζει την Porsche Taycan – και την εκθειάζει

Η νέα Porsche Taycan θα κινείται από δύο στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά θα αποδίδουν πάνω από 600 ίππους. Οι έως τώρα υπολογισμοί των Γερμανών κάνουν λόγο πως οι εν λόγω μονάδες ισχύος θα εξασφαλίζουν «0-100» σε χρόνο κάτω των 3,5 δλ. και «0-200» σε λιγότερο από 12 δλ. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, στις οποίες και θα αποθηκεύεται η ενέργεια που θα «εισπράττουν» τα δύο ηλεκτρο-μοτέρ, έχουν βέλτιστο εύρος λειτουργίας τους 20 με 40 βαθμούς Κελσίου εξασφαλίζοντας στις συνθήκες αυτές αυτονομία άνω των 500 χλμ. Μολαταύτα, η Porsche δεν ανακοινώνει ούτε την ακριβή χωρητικότητά των μπαταριών, ούτε και ποια νόρμα (WLTP ή NEDC) έχει υιοθετηθεί για τον ως άνω υπολογισμό της μέγιστης αυτονομίας. Σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, σε κύκλωμα 800V ο χρόνος που θα απαιτείται για το γέμισμα των συσσωρευτών ενέργειας προκειμένου να καλυφθούν 400 χλμ. δεν θα υπερβαίνει τα 15 λεπτά._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου