Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Πώς η SpaceX και η Blue Origin εμποδίζουν τις μεγάλες ανακαλύψεις του Hubble

Eπιστήμονες ανακάλυψαν ότι κάποιες από τις εικόνες του Hubble διαταράσσονται από διερχόμενους δορυφόρους.

Το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble, γνωστό για την καταγραφή εντυπωσιακών εικόνων του σύμπαντος, ενώ προχωρά στον τομέα της αστρονομίας, απειλείται. Ιδιωτικές εταιρείες εκτοξεύουν χιλιάδες δορυφόρους που ”βομβαρδίζουν” το τηλεσκόπιο με μεγάλες λωρίδες φωτός. Μια μελέτη, που δημοσιεύτηκε την Πέμπτη στο περιοδικό Nature Astronomy, αποκαλύπτει μια αύξηση στο ποσοστό των αλλοιωμένων εικόνων που καταγράφονται από το Hubble. Και τα δεδομένα διαρκούν μόνο μέχρι το 2021. Χιλιάδες ακόμη δορυφόροι έχουν εκτοξευθεί επηρεάζοντας το Hubble και ενδεχομένως κι άλλα τηλεσκόπια στο διάστημα. «Θα ζήσουμε με αυτό το πρόβλημα. Και η αστρονομία θα επηρεαστεί», δήλωσε ο Jonathan McDowell, αστρονόμος στο Κέντρο Αστροφυσικής του Harvard-Smithsonian, ο οποίος δεν συμμετείχε στη μελέτη.

Η κληρονομιά του διαστημικού τηλεσκοπίου Hubble δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί, καθώς οι εικόνες του είναι πράγματι συγκλονιστικές. Λόγω του παρατηρητηρίου, γνωρίζουμε τώρα, για παράδειγμα, ότι το σύμπαν είναι ηλικίας 13,8 δισεκατομμυρίων ετών, ότι οι περισσότεροι γαλαξίες περιέχουν μια υπερμεγέθη μαύρη τρύπα στα κέντρα τους και με τι είδους διεργασίες σχηματίζονται τα αστέρια.

Διαβάστε περισσότερα στο www.intronews.gr

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!