Επικαιρότητα Κόσμος

«Πράσινο φως» για την καθαρόαιμη Toyota GR Supra GT4

Η Toyota ανακοίνωσε τις τεχνικές περγαμηνές της αγωνιστικής εκδοχής της νέας GR Supra, η οποία πριν λίγες μέρες έλαβε και επίσημα την απαραίτητη πιστοποίηση προκειμένου να συμμετάσχει φέτος μέσω ιδιωτικών ομάδων στα πρωταθλήματα της κατηγορίας GT4.

Ύστερα από τους απαραίτητους ελέγχους στην πίστα του Paul Ricard στη Γαλλία από την Stephane Ratel Organisation (SRO), την αρμόδια αρχή έκδοσης αγωνιστικής καταλληλότητας για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας GT4, η καθαρόαιμη εκδοχή της νέας GR Supra πήρε πριν λίγες ώρες το πολυπόθητο δελτίο αναγνώρισης – και συνάμα το «πράσινο» φως προκειμένου να λάβει μέρος, ήδη από φέτος, στις αντίστοιχες διοργανώσεις.

Το πρόγραμμα εξέλιξης της νέας GR Supra GT4 ξεκίνησε υπό τη σκέπη της Toyota Motorsport GmbH (TMG) το 2019, με την καθαρόαιμη αγωνιστική κατασκευή των Ιαπώνων να «γράφει» περισσότερα από 12.000 χλμ., σε διάφορες πίστες της Ευρώπης, φιλοξενώντας πίσω από το πηδάλιό της τον δοκιμαστή της εταιρείας, Stephane Ortielli. Την κίνηση προσφέρει ένας 3λιτρος straight-six κινητήρας με μονό twin-scroll υπερσυμπιεστή, ο οποίος είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει μέγιστη ισχύ 430 ίππων και ροπή 650 Nm. Η εν λόγω μονάδα με τη γερμανική καταγωγή συνεπικουρείται από ηλεκτρονικό σύστημα διαχείριση της Magneti Marelli, σύστημα εξαγωγής της Akrapovic και λιπαντικά της γνωστής στο χώρο των αγώνων εταιρείας Ravenol.

Toyota GR Supra GT4

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σειριακού τύπου με 7 για την περίσταση σχέσεις – φυσικά, όπως και στο μοντέλο παραγωγής, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ για την περίσταση το «παρών» δίνει ένα μπλοκέ διαφορικό μηχανικού τύπου. Στον τομέα της ανάρτησης (γόνατα Μακφέρσον, πολλαπλοί σύνδεσμοι), η Toyota εμπιστεύτηκε την εξειδικευμένη εταιρεία KW, την ώρα που η ιταλική Brembo δίνει τις δικές της λύσεις στον τομέα των φρένων (δίσκοι 390 και 355 χλστ. με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες). Τα ελαστικά με πλάτος πέλματος 305 προμηθεύει η Pirelli και τις 18άρες ζάντες η ΟΖ.

Το αυτοκίνητο έχει βάρος 1.350 κιλά, με το ρεζερβουάρ καυσίμου προδιαγραφών ATL FT3 να έχει χωρητικότητα 120 λίτρα. Όπως ανακοινώθηκε από την TMG, η ομάδα Ring Racing, η οποία εδρεύει στην περιοχή που βρίσκεται η πίστα του Nurburgring, έχει αποκτήσει ήδη δύο αυτοκίνητα ούτως ώστε να λάβει μέρος στον θεσμό ADAC GT4 στη Γερμανία. Δύο αυτοκίνητα έχει αποκτήσει η γαλλική CMR, ενώ ένα αντίτυπο της νέας GR Supra GT4 έχει στην κατοχή της η βρετανική Speedworks Motorsport.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου