Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το Renault Megane eVision

Η Renault παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά το Megane eVision, ένα πρωτότυπο που θα μπει στην παραγωγή σε έναν περίπου χρόνο φωτογραφίζοντας από σήμερα ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο που συνδυάζει χαρακτηριστικά που συναντά κανείς τόσο στα hatchback όσο και στα SUV οχήματα.

Το Megane eVision που παρουσιάστηκε διαδικτυακά στα πλαίσια της εκδήλωσης eWays της γαλλικής εταιρείας είναι ένα δυναμικό hatchback που συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από αυτοκίνητα πόλης, SUV, ακόμη και από μοντέλα της κουπέ κατηγορίας, αποτελώντας μια πρώτης τάξεως… προεπισκόπηση της μελλοντικής οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Renault.

Renault Megane eVision

Το πρωτότυπο, το οποίο θα μπει στην παραγωγή περί τα τέλη του 2021, υιοθετεί τη δοκιμασμένη πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, η οποία έχει δοκιμαστεί σε Ευρώπη και Ιαπωνία για πάνω από 3 εκατ. χιλιόμετρα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι Γάλλοι. Βασικό πλεονέκτημα της εν λόγω πλατφόρμας είναι το επίπεδο δάπεδο που εξασφαλίζει, γεγονός που ενισχύει την πρακτικότητα και τους χώρους. Εδώ, χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι με μήκος μόλις 4,21 μ. το Megane eVision έχει μεταξόνιο που ανέρχεται στα 2,7 μ. – χάρη στην ευελιξία του δαπέδου, σε άλλα μοντέλα, το τελευταίο μπορεί να διευρυνθεί έως τα 2,77 μ.

Renault Megane eVision

Η ευελιξία της πλατφόρμας CMF-EV αποδεικνύεται περαιτέρω από την ικανότητα της να «υποδεχτεί» έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Το εμπρός διαμέρισμα της κινητήριας μονάδας είναι πιο συμπαγές σε σύγκριση με τα παραδοσιακά οχήματα με θερμικό κινητήρα, επιτρέποντας τη διεύρυνση του μεταξονίου – αλλά και την εγκατάσταση των τροχών (20 ιντσών για την περίσταση) στις άκρες του οχήματος, με αποτέλεσμα ένα πολύ πιο ευρύχωρο περιβάλλον καμπίνας.

Renault Megane eVision

Σχεδιαστικά, το Mergane eVision μοιάζει αρκετά με το Nissan Ariya, αν και οι περισσότερες επιρροές προέρχονται από το Megane και το πρωτότυπο Morphoz. Όπως και να ‘χει, ο Luca de Meo, ο νέος ισχυρός άνδρας της Renault, διαβεβαίωσε κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του μοντέλου ότι ο σχεδιασμός της έκδοσης παραγωγής είναι σχεδόν έτοιμος υιοθετώντας το 95% των αισθητικών γνωρισμάτων του πρωτοτύπου.

Renault Megane eVision

Η γαλλική εταιρεία αναφέρει ότι το eVision μπορεί να εξοπλιστεί με μια λεπτή μπαταρία που προσφέρει τη δυνατότητα διαφορετικών διαμορφώσεων – και φυσικά χαμηλό κέντρο βάρους. Για την περίσταση, η χωρητικότητά της ορίζεται στις 60 kWh, με το χαμηλό, αεροδυναμικό αμάξωμα να μειώνει σημαντικά τις αντιστάσεις – και κατ’ επέκταση την κατανάλωση ενέργειας. Ο συγκεκριμένος συσσωρευτής ενέργειας μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή με ισχύ έως 130kW. Ο δε ηλεκτροκινητήρας που συνοδεύει το eVision έχει ισχύ 217 ίππων, τιμή που ταυτίζεται απόλυτα με εκείνη του Nissan Leaf e+.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου