Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για τα ηλεκτρικά Bollinger B1 και Β2

Η αμερικανική Bollinger Motors, η νεοφυής στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσίασε ένα SUV και ένα pick up μοντέλο.

Τα νέα B1 και B2 είναι δύο ηλεκτρικά οχήματα «βαρέων βαρών» με οικολογική συνείδηση, τα οποία βασίζονται στην πλατφόρμα Class 3 που έχει εξελίξει η ίδια η Bollinger Motors, μία νεοφυής εταιρεία με έδρα το Michigan των ΗΠΑ, η οποία ιδρύθηκε το 2015 από τον Robert Bollinger με στόχο «να επανεφεύρει τα φορτηγά αυτοκίνητα και όχι απλά να τα εξηλεκτρίσει». Όπως ανακοινώθηκε, αμφότερα διαθέτουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις ώστε να μπορούν να κυκλοφορήσουν νόμιμα σε δημόσιο δρόμο πληρώντας όλες τις απαιτούμενες ανά τον κόσμο προδιαγραφές ασφαλείας.

Bollinger B1 - B2

Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία, το πλαίσιο των δίδυμων Β1 και B2 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ οι εξωτερικές τους επιφάνειες είναι σχεδιασμένες με στόχο τη χρηστικότητα και με τέτοιο τρόπο ώστε η αντικατάστασή τους να είναι εύκολη και όσο το δυνατόν λιγότερο δαπανηρή. Αξιοσημείωτο «εύρημα» τόσο στο Β1 όσο, και στο B2 είναι ο ενιαίος χώρος – σε στιλ διαδρόμου – που ξεκινά από το πίσω μέρος και «εισβάλλοντας» στην καμπίνα των επιβατών «καταλλήγει» στο εμπρός μέρος.

Bollinger B1

Τόσο το 5θυρο SUV Β1 όσο και το pick up Β2 διαθέτουν ένα σύστημα ανάρτησης που επιτρέπει την αυξομείωση του ύψους από το έδαφος με ελάχιστη τιμή τα 254 χλστ. και μέγιστη τα 508 χλστ. – σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης η αντίστοιχη τιμή διαμορφώνεται στα 381 χλστ. Η διαδρομή της ανάρτησης, σύμφωνα με την εταιρεία, ανέρχεται στα 254 χλστ., με το σύστημα πέδησης να αποτελείται περιμετρικά από δίσκους 11,75’’ και ελαστικά διαστάσεων 285/70 R17.

Bollinger B1

Η Bollinger ανακοινώνει πως και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μπλοκέ διαφορικό τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Το δε βάρος τους, το οποίο είναι «μοιρασμένο» σε ποσοστό 45/55, μαζί με τέσσερις επιβάτες, ανέρχεται στα 2.359 κιλά, ενώ το ρυμουλκούμενο ξεπερνά τους 3,4 τόνους. Την κίνηση παρέχουν δύο ηλεκτροκινητήρες – ένας σε κάθε άξονα – οι οποίοι αποδίδουν ισχύ 614 ίππων και ροπή άνω των 900 Nm σε συνδυασμό με κιβώτιο δύο σχέσεων (High/Low). Η αμερικανική εταιρεία αναφέρει πως τα B1 και B2 είναι σε θέση να επιταχύνουν από στάση έως τα πρώτα 96 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,5 δλ. με την τελική τους να ξεπερνά κατά τι τα 160 χλμ./ώρα.

Bollinger B1

Σε ότι αφορά τον συσσωρευτή ενέργειας που κινεί τα δύο μοντέλα μήκους 4.356 (Β1) και 5.270 χλστ. (Β2), η Bollinger ανακοινώνει τα απολύτως… απαραίτητα. Χωρίς να διευκρινίζεται ο τύπος του, η εταιρεία δηλώνει στον επίσημο ιστότοπό της πως η δυναμική της μπαταρίας ανέρχεται στα 120 kWh και η εκτιμώμενη αυτονομία που εξασφαλίζει σύμφωνα με τα πρότυπα της αμερικανικής EPA στα 320 χλμ. Η πλήρης αναζωογόνησή της με ηλεκτρική ενέργεια στα 110V ή 220V διαρκεί 10 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή DC σχεδόν 75 λεπτά._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου