Η BMW επεκτείνει τη γκάμα των 4θυρών σπορ μοντέλων της με κουπέ χαρακτηριστικά παρουσιάζοντας τη νέα Σειρά 2 Gran Coupe, η οποία βασίζεται στο δάπεδο της νέας Σειράς 1.

Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει πλήρως σήμερα μία ακόμα 4θυρη πρότασή της με κουπέ χαρακτηριστικά και την ονομασία Gran Coupe (σ.σ.: η πρώτη απόπειρα έγινε το 2012 με τη Σειρά 4 και 6), η οποία βασίζεται για την περίσταση στο δάπεδο της πρόσφατα παρουσιασθείσας και στη χώρα μας νέας Σειράς 1.

BMW 2 Series Gran Coupe

Έχοντας αυτό ακριβώς το στοιχείο ως δεδομένο, η σημαντικότερη είδηση και για τη νέα Σειρά 2 Gran Coupe είναι η αλλαγή πλεύσης στον τομέα της μετάδοσης σε σχέση με τις εκδόσεις Coupe και Cabriolet. Κι αυτό γιατί ο αντίπαλος της Mercedes CLA «πατά» στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα του BMW Group, και συγκεκριμένα στο αρθρωτό δάπεδο FAAR, το οποίο αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του γνωστού UKL – του ίδιου που υιοθετεί τόσο το Mini Countryman, όσο και οι νέες X1/Χ2.

BMW 2 Series Gran Coupe

Από πλευράς μεγέθους, η νέα Σειρά 2 Gran Coupe έχει συνολικό μήκος 4.526 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ. (+1 χλστ. σε σχέση με την 5θυρη Σειρά 1) αλλά και πιο μικρό κατά 14 χλστ. ύψος που φτάνει για την περίσταση τα 1.420 χλστ.. Όπως είναι αναμενόμενο, το μεταξόνιο του νέου 4θυρου κουπέ αυτοκινήτου των Βαυαρών δεν διαφοροποιείται σε σχέση με την «άσσο» φτάνοντας και εδώ τα 2,67 μ. Σχεδιαστικά σε αντίθεση, οι διαφορές είναι αισθητές, με τις frameless πόρτες, τη φαρδύτερη μάσκα, τη χαμηλότερη γραμμή της οροφής και τα μεγαλύτερα πίσω φώτα να διαφοροποιούν αρκετά το οπτικό ερέθισμα, τόσο εμπρός και πίσω όσο και στο πλάι.

BMW 2 Series Gran Coupe

Το εσωτερικό ακολουθεί τον παραδοσιακά μινιμαλιστικό σχεδιασμό των Βαυαρών. Εδώ, στις πιο πλούσιες εκδόσεις της οικογένειας, σημείο αναφοράς αποτελεί το πολύ-σύστημα ψυχαγωγίας και επικοινωνίας BMW Live Cockpit Professional που υποστηρίζεται από δύο οθόνες των 10,25 ιντσών. Σε αυτές έρχεται να προστεθεί κι ένα εξίσου προηγμένο σε δυνατότητες head-up display με διαγώνιο 9,2 ιντσών. Σε ότι αφορά στους χώρους, η BMW τονίζει ότι οι τελευταίοι κρίνονται επαρκείς με το χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος να έχει χωρητικότητα 430 λίτρα. 380 λίτρα (+50 λίτρα σε σχέση με τη Σειρά 1).

BMW 2 Series Gran Coupe

Στον τεχνολογικό τομέα σημείο αναφοράς αποτελεί το μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen στην κορυφαία έκδοση M235i XDrive, αλλά και το σύστημα ΑRB (actuator contiguous wheel slip limitation) που είδαμε να υιοθετείται για πρώτη φορά από το ηλεκτρικό i3s. Το ARB θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις της νέας Σειράς 2 Gran Coupe αποτελώντας ένα «σοφιστικέ» σύστημα ελέγχου της ολίσθησης των τροχών που είναι εγκατεστημένο στη μονάδα ελέγχου κινητήρα, αντί στην αντίστοιχη του DSC (Dynamic Stability Control). Χωρίς μεγάλες διαδρομές στη μεταβίβαση του σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται χάρη στο ARB τρεις φορές γρηγορότερα. Σε συνεργασία με το DSC, ο περιορισμός της ολίσθησης των τροχών είναι στην περίπτωση αυτή συνεχής μειώνοντας σημαντικά την υποστροφή που συνήθως παρατηρείται σε προσθιοκίνητα οχήματα.

BMW 2 Series Gran Coupe

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, το οποίο θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από την άνοιξη του 2020 και μετά, φιλοξενούνται αρχικά τρεις κινητήρες, ένας ντίζελ και δύο βενζίνης. Στην 218i το «παρών» δίνει ο 3κύλινδρος 1.500άρης των Βαυαρών, ο οποίος καταναλώνει βενζίνη και αποδίδει 140 ίππους, στην 220d ένας 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρες με χωρητικότητα 2,0 λίτρων και μέγιστη ισχύ 190 και στην κορυφαία και τετρακίνητη για την περίσταση Μ235i xDrive ένας επίσης 2λιτρος κινητήρας βενζίνης με 4 κυλίνδρους και απόδοση 306 ίππων. Αποκλειστικά για την αγορά των ΗΠΑ, η νέα Σειρά 2 Gran Coupe θα διατίθεται στην έκδοση 228i xDrive, με 2λιτρο βενζινοκινητήρα με 231 ίππους._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά