Η Ferrari παρουσίασε σήμερα την Roma, ένα νέο σπορ κουπέ μοντέλο στην κατηγορία GT. Με κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα εμπρός.

Η Ferrari Roma, που παρουσιάστηκε επίσημα προ ολίγου, είναι ένα νέο σπορ κουπέ μοντέλο με σήμα το cavallino rampante που βασίζεται στη γνωστή και μη εξαιρετέα Portofino. Επί της ουσίας, πρόκειται για μια διαφοροποιημένη σε σχεδίαση εκδοχή της τελευταίας, με «σταθερή» ασφαλώς οροφή, και δυνατότερο κινητήρα.

Στην επίσημες ανακοινώσεις της η Ferrari περιγράφει τη νέα Roma ως ένα όχημα «2+»  θέσεων με σμιλευμένες αναλογίες και γραμμές και «ασύγκριτη οδική συμπεριφορά». Σχεδιαστικά, ταο στοιχεία που ξεχωρίζουν πάνω της είναι η χαρακτηριστική μάσκα στο εμπρός μέρος, οι έντονες ακμές και το… σχεδόν οβάλ σχήμα της πίσω πόρτας.

Ferrari Roma

Το μήκος της Roma είναι 4.656 χλστ., το πλάτος της 1.974 χλστ. και το ύψος της μόλις 1.301 χλστ. Το δε μεταξόνιο της φτάνει τα 2,67 μ.,, ενώ το βάρος της στεγνή και χωρίς προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού  τα 1.472 κιλά – ήτοι σχεδόν 200 λιγότερα σε σχέση με την ένδειξη της ζυγαριάς στην περίπτωση της Portofino.

Ferrari Roma

Την κίνηση παρέχει ο γνωστός V8 κινητήρας των 3,9 λίτρων της Ferrari, ο οποίος είναι ρυθμισμένος για την περίσταση προκειμένου να αποδίδει 620 ίππους σταθερά από τις 5.750 έως και τις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 760 Nm από τις 3.000 έως και τις 5.750 σ.σ.λ. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η νέα Roma εξοπλίζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων της SF90 Stradale και χρειάζεται 3,4 και 9,3 δλ. για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα – η δε τελική της ταχύτητα υπερβαίνει τα 320 χλμ./ώρα.

Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες για τη νέα Roma – που φυσικά δανείζεται το όνομά της από την πρωτεύουσα της Ιταλίας – αναμένεται να ανακοινωθούν αύριο._Χ.Α.

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά