Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για τη νέα Porsche Panamera GTS

Και οι δύο διαθέσιμοι τύποι αμαξώματος της Porsche Panamera εμπλουτίζονται με την έκδοση GTS, η οποία τοποθετείται ένα σκαλί πιο χαμηλά από την Turbo.

Τόσο η Porsche Panamera όσο και η Panamera Sport Turismo αθροίζουν στη διαθέσιμη παλέτα των εκδόσεών τους την έκδοση GTS η οποία φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις σε μηχανικά μέρη και αισθητική. Ξεκινώντας από τις πρώτες, πόλος έλξης είναι ο 4λιτρος V8 bi-turbo κινητήρας, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 460 ίππους και ροπή 620 Nm διαθέτοντας πλέον φίλτρο κατακράτησης των σωματιδίων. Σύμφωνα με την Porsche εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,1 δλ. τόσο στην «απλή» Panamera GTS όσο και στην Panamera GTS Sport Turismo. Η δε τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 292 και 289 χλμ./ώρα.

Όλα αυτά πραγματοποιούνται με την αρωγή του Sport Chrono Package, το οποίο είναι στάνταρ και στις δύο περιπτώσεις. Φυσικά, η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς με την αρωγή του 8τάχυτου PDK κιβωτίου της Porsche και του συστήματος Porsche Traction Management. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η Panamera GTS καταναλώνει κατά μέσο όρο 10,3 λιτ./100 χλμ. έχοντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 235 gr για κάθε χιλιόμετρο (10,6 λιτ./100 χλμ. και 242 gr/χλμ. για την GTS Sport Turismo).

Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη των εκδόσεων GTS ξεχωρίζουν οι στάνταρ αερανάρτηση τριών θαλάμων, όπως την αποκαλεί η Porsche, το χαμηλότερο κατά 10 χλστ. ύψος της, το διαφορετικό καλιμπράρισμα του Porsche Active Suspension Management (PASM) και τα μεγαλύτερα φρένα εμπρός και πίσω, τα οποία αποτελούνται πλέον από δίσκους 390 και 365 χλστ. Από εκεί και πέρα, στον τομέα της αισθητικής και του εξοπλισμού, οι νέες GTS εφοδιάζονται με το πακέτο Sport Design, το οποίο προσθέτει στις Panamera/Panamera Spot Turismo μαύρες πινελιές στις εξωτερικές επιφάνειες, τροχούς 20 ίντσων.

Στο εσωτερικό, το αλκαντάρα έχει τον πρώτο λόγο, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της Porschce οι νέες Panamera GTS/Panamera GTS Sport Turismo είναι εφοδιασμένες μ’ ένα πολλαπλών λειτουργιών head-up display καθώς και με θερμαινόμενο τιμόνι. Εκ των ουκ άνευ, το Porsche Advanced Cockpit, αλλά και μία πλειάδα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, τα οποία έχουν ως αιχμή του δόρατος το Porsche InnoDrive, το οποίο απαρτίζεται από ένα εξελιγμένο cruise control και το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης της εταιρείας._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου