Ακολουθώντας το δρόμο της εξέλιξης, οι Βαυαροί απαντούν με τον τρόπο που αυτοί γνωρίζουν σε Στουτγάρδη και Ίνγκολσταντ.

Αυτή είναι η έβδομη κατά σειρά γενιά του μεσαίου σεντάν των Βαυαρών, με το οποίο η BMW θα επιχειρήσει να δώσει τις δέουσες… απαντήσεις τόσο στη σειρά E της Mercedes, όσο και στο Α6 της Audi. Συνολικά, η νέα «5άρα» είναι πιο ασφαλής και πιο προηγμένη, όντας, επί της ουσίας, μια πιο «μαζεμένη» και πιο σπορτίφ «7άρα».

Σχεδιαστικά, όπως ήταν αναμενόμενο, η BMW δεν έκανε το άλμα, επιλέγοντας να ακολουθήσει την οδό της ήπιας εξέλιξης, κάτι που με την έναν ή τον άλλο τρόπο υπαγορεύτηκε μέσω σχετικών ερευνών και από τους νυν πελάτες του μοντέλου. Έτσι, η νέα μπερλίνα της BMW, υιοθετώντας πολλά αισθητικά γνωρίσματα από τη μεγαλύτερη αδελφή της, διαθέτει οριακά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (μήκος: +36 χλστ., πλάτος: +6 χλστ., ύψος: +2 χλστ., μεταξόνιο: +7 χλστ.) πατώντας σε ένα εντελώς νέο δάπεδο που της εξασφαλίζει, σε σχέση με την F10 πάντα, βάρος μικρότερο κατά 100 περίπου κιλά.

Σύμφωνα με την BMW, το δάπεδο του οχήματος αποτελείται από τμήματα κατασκευασμένα από αλουμίνιο, μαγνήσιο και τιτάνιο.

Εξαιρετική φαίνεται πως είναι η δουλειά που έγινε στον τομέα της αεροδυναμικής, μιας και η νέα «5άρα» δικαίως… καυχιέται για τον συντελεστή οπισθέλκουσας, που επισήμως δεν υπερβαίνει την κορυφαία για το είδος τιμή 0,22.

Χωροταξικά, η εταιρεία υπόσχεται ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ειδικά για τους πίσω επιβάτες, που πλέον, χάρη στο ανασχεδιασμένο κάθισμα, μπορούν πολύ πιο εύκολα να φτάσουν τους τρεις. Την ίδια στιγμή, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ εμφανίζεται στην G30 αυξημένη κατά 10 λίτρα, φτάνοντας αισίως τα 530.

Η νέα Σειρά 5 είναι, όπως αναμενόταν, προικισμένη με μια σειρά από τεχνολογίες και «καλούδια» που απογειώνουν τα «ευ ζειν» αλλά και την ασφάλεια που απολαμβάνουν οι επιβάτες της. Έτσι, μεταξύ άλλων, ξεχωρίζουμε την τελευταία έκδοση του συστήματος iDrive, που συνδυάζεται με μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών (σημ. οι λειτουργίες των επιμέρους συστημάτων ελέγχονται με την αφή ή με την αρωγή φωνητικών εντολών, ακόμα και μέσω χειρονομιών), το νέο head-up display, το οποίο προβάλει τις ενδείξεις σε μια επιφάνεια μεγαλύτερη κατά 70%, καθώς και τα γνωστά συστήματα Active Cruise Control και Steering and Lane Assist.