Η γερμανική εταιρεία προσθέτει στη διαθέσιμη παλέτα των A-Class και B-Class τις plug-in υβριδικές εκδόσεις A250e και Β250e.

Ήταν ζήτημα χρόνου για το αστέρι της Στουτγάρδης να «ενδώσει» στις σειρήνες της ηλεκτροκίνησης και στη βάση της πυραμίδας των διαθέσιμων μοντέλων του. Έτσι, οι «μικρές» A-Class και Β-Class θα είναι διαθέσιμες σε λίγο καιρό από τώρα και σε plug-in υβριδικές εκδόσεις επωφελούμενες των τεχνολογικών κατακτήσεων της οικογένειας EQ της Mercedes. Πιο συγκεκριμένα, η υβριδική καρδιά των δύο μοντέλων, που πλέον είναι διακριτές με την ονομασία 250e, αποτελείται από τον γνωστό 1,33L κινητήρα βενζίνης που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τις Renault-Nissan, έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Mercedes A250e

O θερμικός κινητήρας αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 1.620 σ.α.λ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας, 102 ονομαστικούς ίππους και 300 Nm. Συνδυαστικά, η μέγιστη ισχύς του όλου «πακέτου», το οποίο συνεργάζεται με 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, φτάνει στους 218 ίππους και η ροπή στα 450 Nm, τιμές που έρχονται να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,6 (Α-Class Hatchback), 6,7 (A-Class Saloon) και 6,8 δλ. (B-Class). Αντίστοιχα, η τελική ταχύτητα είναι 235, 240 και 235 χλμ./ώρα, ενώ στην περίπτωση κίνησης με ρεύμα η τιμή δεν ξεπερνά και στις τρεις εκδόσεις τα 140 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου όλων των plug-in υβριδικών εκδόσεων 250 e των Α-Class και Β-Class είναι υδρόψυκτη, έχει βάρος 150 κιλά και συνολική ενεργειακή δυναμική 15,6 KWh. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, ο εν λόγω συσσωρευτής ενέργειας μπορεί να φορτιστεί από το 10% έως και το 100% της χωρητικότητάς του με την αρωγή Wallbox των 7,4 kW (AC) σε 1 ώρα και 45 λεπτά, ενώ σε παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) από το 10% στο 80% σε μόλις 25 λεπτά. Η Mercedes επισημαίνει με έμφαση ότι η μπαταρία επιβάλει «μικρούς περιορισμούς στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ» χάρη σε έξυπνο, όπως τις χαρακτηρίζει, λύσεις.

Mercedes A250e

Μια από αυτές είναι η διάταξη της εξάτμισης του θερμικού κινητήρα, η οποία αντί να εκτείνεται μέχρι το τέλος του αυτοκινήτου, καταλήγει σε μια κεντρικά τοποθετημένη απόληξη κάτω από το δάπεδο με το καζανάκι να είναι τοποθετημένο μέσα στο τούνελ μετάδοσης. Επιπλέον, η δεξαμενή αποθήκευσης του καυσίμου είναι ενσωματωμένη στο χώρο στον οποίο είναι εγκατεστημένος ο πίσω άξονας επιτρέποντας έτσι στη μπαταρία να βρει… έδρα ακριβώς κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο οδηγός του αυτοκινήτου μπορεί να επιλέξει μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι το βαθμό με τον οποίο ανακτάται η ενέργεια κατά την πέδηση μέσω των «θέσεων» D Auto, D+, D- καi D_. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζουν οι τρεις διαφορετικές εκδοχές των νέων plug-in υβριδικών εκδόσεων των A-Class και B-Class κυμαίνονται από 56 έως 69 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 32 έως 36 gr για κάθε χλμ.

Όπως χαρακτηριστικά ανακοινώνει σήμερα η Mercedes, στόχος της είναι να διαθέτει στη γκάμα της έως τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς περισσότερα από 10 plug-in υβριδικά μοντέλα, αριθμός που στα τέλη του 2020 θα υπερβεί τα 20._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά