Οι ιδιοκτήτες της JLR βάζουν για μία ακόμα φορά τέλος στις φήμες που θέλουν τη μητρική εταιρεία να σκέφτεται την πώληση της βρετανικής φίρμας.

Η Tata Motors, ο ινδικός όμιλος που έχει τον πλήρη έλεγχο της Jaguar Land Rover, ξεκαθάρισε ότι είναι ανοικτός σε συνεργασίες, τονίζοντας όμως ότι δεν σχεδιάζει να πουλήσει τη βρετανική εταιρεία.

«Δεν πρόκειται να την πουλήσουμε», δήλωσε ο Natarajan Chandrasekaran, πρόεδρος της Tata Sons Ltd., της εταιρείας holding που ελέγχει την Tata Motors. «Ο κλάδος του αυτοκινήτου είναι η βασική δραστηριότητα για εμάς. Από πλευράς εσόδων, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι το μεγαλύτερο τμήμα μας.»

Θυμίζουμε πως η Tata Motors αγόρασε την Jaguar Land Rover από τη Ford το 2008. Μετά την εμπορική άνθιση της μάρκας από το Ην. Βασίλειο, ιδιαίτερα σε χώρες όπως η Ρωσία και η Κίνα, η JLR είδε τις πωλήσεις της να κάμπτονται, γεγονός που ανάγκασε τους διοικούντες να εκπονήσουν ένα πρόγραμμα περικοπών και εξοικονόμησης πόρων ύψους 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που συνδυάστηκε με μείωση του εργατικού δυναμικού της σε αρκετές περιοχές.

Στις δηλώσεις του ο Natarajan Chandrasekaran δήλωσε ότι οι πωλήσεις της JLR στην Κίνα έχουν «καταρρεύσει» καταγράφοντας πτώση της τάξης του 50% σε σχέση με την περσινή χρονιά.

«Το να έχουμε το σωστό χαρτοφυλάκιο μοντέλων, το να γνωρίζουμε σε ποιο θα επενδύσουμε σε σχέση με τα ηλεκτρικά οχήματα και πώς θα μειώσουμε το κόστος είναι θέματα που πρέπει να επιλυθούν», προσέθεσε.

Ενώ η εταιρεία θα «ψάχνει πάντα συνεργασίες», δεν αναζητά συμφωνίες στα πλαίσια των οποίων «απλά θα πουλήσουμε μερίδιο και δεν έχουμε λόγο στις εξελίξεις.»

Και συμπλήρωσε:

«Δεν είμαστε οικονομικοί επενδυτές. Το Tata Group έχει εταιρείες. Δεν είμαστε η Blackstone, ούτε η KKR.»

Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της JLR ξεπέρασαν τις λειτουργικές ταμειακές ροές τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά ο Natarajan Chandrasekaran δήλωσε πεπεισμένος ότι ο η εικόνα αυτή θα αντιστραφεί μέχρι το 2021._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά