top icon
Κόσμος

Toyota: Οι πελάτες πρέπει να έχουν δικαίωμα επιλογής

Η Toyota περνά στην αντεπίθεση δίνοντας τη δική της απάντηση σε όλους όσοι την «κατηγορούν» ότι προχωρά με αργά βήματα στην ηλεκτροκίνηση.

Η Toyota έδωσε τη δική της απάντηση στους επικριτές της οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η ιαπωνική εταιρεία άργησε να αγκαλιάσει τα ηλεκτρικά οχήματα, δηλώνοντας δίχως «ναι μεν αλλά» ότι θέλει να προσφέρει μια ποικιλία κινητήριων συνόλων ώστε η προϊοντική της ατζέντα να ταιριάζει σε διαφορετικές αγορές και πελάτες.

Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της ετήσιας γενικής της συνέλευση που πραγματοποιείται σήμερα, η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο επιβεβαίωσε την πάγια έως τώρα θέση της ότι θα παραμείνει πιστή σε τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών καυσίμου και των πλήρως υβριδικών οχημάτων, ο οποίες τις τελευταίες δύο δεκαετίες την έχουν καταστήσει ως ηγετική δύναμη στα «πράσινα» αυτοκίνητα.

Toyota BEV

Με το πλήρως υβριδικό Prius πριν από περισσότερες από δύο δεκαετίες να αποτελεί το… αγαπημένο αυτοκίνητο των απανταχού περιβαλλοντολόγων, η Toyota έχει δεχτεί τον τελευταίο καιρό έντονη κριτική για την αργή προσέγγισή της στην ηλεκτροκίνηση.

«Ο στόχος είναι η ουδετερότητα του άνθρακα», είπε ο Chief Technology Officer της Toyota, Masahiko Maeda, απαντώντας σε ερωτήσεις που υποβλήθηκαν από το συνταξιοδοτικό ταμείο Akademiker Pension της Δανίας, το οποίο ζήτησε εμφατικά από τον Ιάπωνα κατασκευαστή να σταματήσει τις… κρυφές πιέσεις του που υπονομεύουν τη μετάβαση στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

Ο Masahiko Maeda δεν δίστασε να δηλώσει ότι «οι πελάτες πρέπει να έχουν το δικαίωμα επιλογής», και ότι αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος προκειμένου να διαδοθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών. Ο Chief Technology Officer της Toyota  επεσήμανε με έμφαση ότι «πρέπει να είναι διαθέσιμη μια ποικιλία επιλογών και η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα πρέπει να τις περιορίσει».

Toyota BEV

Η Toyota υποστηρίζει ότι τα υβριδικά οχήματα εξακολουθούν να έχουν νόημα σε αγορές όπου η υποδομές φόρτισης δεν είναι έτοιμες να υποστηρίξουν μια ταχύτερη μετάβαση στα EVs – και για το λόγο αυτό διερευνά τη βιωσιμότητα των «πράσινων καυσίμων» για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένου του υδρογόνου.

Παρά την παραπάνω στάση της, η Toyota πέρυσι δεσμεύτηκε ότι θα δαπανήσει πάνω από 8 τρισεκατομμύρια γιεν (περίπου 60 δισεκατομμύρια δολάρια) έως το 2030 για να εξηλεκτρίσει τα αυτοκίνητά της, τα μισά από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά

Ωστόσο, η Toyota αναμένει ότι οι ετήσιες πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της θα φτάσουν μόλις στις 3,5 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το τέλος της δεκαετίας, ή περίπου το ένα τρίτο των τρεχουσών πωλήσεων της μάρκας.

Toyota BEV - Toyota MR2

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ