X
Κόσμος

Το νέο VW ID. 2all είναι το ηλεκτρικό μικρό με τιμή κάτω από 25.000€

Η VW αποκάλυψε με πάσα επισημότητα το ηλεκτρικό ID. 2all, ένα πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στην τελική του μορφή το 2025 κοστίζοντας κάτω από 25.000€.

To ID. 2all είναι ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που δείχνει με τον πλέον σαφή τρόπο τις προθέσεις της VW να προσφέρει, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα από σήμερα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για… όλους. Πράγμα που σημαίνει ότι θα κοστίζει κάτω από 25.000€, δίνοντας σε ακόμα περισσότερους τη δυνατότητα να εισέλθουν στο μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Επί της ουσίας, το ID. 2all «φωτογραφίζει» ένα νέο μοντέλο με ηλεκτρική για την περίσταση καρδία που θα προσεγγίζει κατά πολύ σε μέγεθος το σημερινό Polo, όντας ταυτόχρονα αισθητά μικρότερο τόσο σε σχέση με το σημερινό ID.3, όσο και με το τρέχον Golf. Πράγματι, η VW… οριοθετεί το νέο της EV στην κλάση των 4 μ., με το συνολικό του μήκος να ξεπερνά το ψυχολογικό -και όχι μόνο- αυτό όριο μόλις κατά 50 χλστ.

Το ID. 2all, το οποίο θα βασίζεται στο πιο πρόσφατο εξελικτικό στάδιο της πλατφόρμας ΜΕΒ, θα είναι το πρώτο όχημα που θα βασίζεται σε αυτή με κίνηση στους εμπρός τροχούς. «Εκμεταλλευόμαστε τη μεγάλη ευελιξία που προσφέρει η αρθρωτή μας πλατφόρμα και θα θέσουμε νέα πρότυπα όσον αφορά την τεχνολογία και την καθημερινή χρηστικότητα με την πλατφόρμα MEB Entry», δηλώνουν χαρακτηριστικά οι δημιουργοί του.

Με την πλατφόρμα MEB Entry, το ID. Το 2all αναμένεται να είναι εξοπλισμένο με μια ιδιαίτερα αποδοτική τεχνολογία κίνησης, μπαταρίας και φόρτισης. Εν προκειμένω, θα τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 166 kW (226 ίπποι), ενώ η αγνώστου ταυτότητας και χωρητικότητας μπαταρία που θα τον συνεπικουρεί θα εξασφαλίζει με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία έως και 450 χιλιόμετρα. Μπορεί η χωρητικότητα της μπαταρίας να μην ανακοινώνεται, ωστόσο η VW αναφέρει ότι η φόρτισή της από το 10% στο 80% της μέγιστης αποθηκευτικής της δυναμικής θα διαρκεί μόλις 20 λεπτά.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, το ID. 2all θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω από 7 δλ. Η δε τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται – όπως σε πολλά ακόμα EV – στα 160 χλμ./ώρα.

Αν και πρόκειται για πρωτότυπο, το νέο ID. 2all φέρει ήδη από σήμερα ουκ ολίγα σχεδιαστικά στοιχεία που θα δούμε και στο μοντέλο παραγωγής – αλλά και σε αρκετά ακόμα μελλοντικά EV της VW. Ένα από αυτά είναι και το σχήμα της κολώνας C, που παραπέμπει σε εκείνη του Golf πρώτης γενιάς. Από εκεί και πέρα, το νέο «μικρό» EV των Γερμανών ξεχωρίζει για το λιτό του προσωπείο αλλά και για τη χαρακτηριστική ενιαία μπάρα φωτός στο πίσω μέρος – που συνολικά θυμίζει έντονα το ID.3.

Το εσωτερικό ακολουθεί σε μορφή τις τρέχουσες τάσεις. Δεσπόζουσα θέση εδώ έχουν οι δύο οθόνες, με την πρώτη να φιλοξενείται πίσω από το σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα (10,9 ίντσες) και τη δεύτερη ψηλά στην κεντρική κονσόλα (12,9 ίντσες). Εξίσου χαρακτηριστική είναι και η διαμόρφωση τύπου γέφυρας της τελευταίας, η οποία δημιουργεί δύο διακριτούς χώρους για οδηγό και συνοδηγό – ενώ προσφέρει και έξτρα πρακτικότητα δημιουργώντας στο κάτω μέρος έναν εύχρηστο αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα.

Βασικά τεχνικά στοιχεία VW ID. 2all: Πλατφόρμα > ΜΕΒ Entry Ισχύς > 166 kW/226 ίπποι Αυτονομία > 450 χλμ. Φόρτιση > 10-80% σε 20 λεπτά 0-100 χλμ./ώρα > <7 δλ. Τελική ταχύτητα > 160 χλμ./ώρα ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος > 4.050×1.812×1.530 χλστ. Μεταξόνιο > 2.600 χλστ. Χώρος αποσκευών > 490-1.330 Τροχοί > 225/40 R20

To νέο VW ID. 2all και 9 ακόμα ηλεκτρικά μέχρι το 2026

Η έκδοση παραγωγής του ID. 2all αποτελεί το ένα από τα δέκα νέα ηλεκτρικά οχήαματα που θα λανσαριστούν από τη VW μέχρι το 2026. Μέσα στο 2023 θα παρουσιαστεί το νέο ID.3, το ID.3 GTX, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο και το ID.7. Θα ακολουθήσει ένα συμπαγές ηλεκτρικό SUV το 2026 και, παρά τις προκλήσεις, η VW εργάζεται επίσης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ. Αυτό θα δώσει στον Γερμανό κατασκευαστή τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, στοχεύοντας να επιτύχει «ηλεκτρικό μερίδιο» που θα φτάνει το 80% στην Ευρώπη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!