top icon
Επικαιρότητα

Lexus CT 200h

Η Lexus παρουσιάζει το μικρομεσαίο υβριδικό CT 200h για την αμερικανική αγορά στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.

Η Lexus ανακοίνωσε ότι το νέο μικρομεσαίο υβριδικό CT 200h θα ξεκινήσει να πωλείται στις ΗΠΑ στις αρχές του 2011 ως το πρώτο αποκλειστικό υβριδικό στην premium μικρομεσαία κατηγορία. Το σπορ πεντάθυρο θα εκτίθεται από 31 Μαρτίου μέχρι 11 Απριλίου στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, πλαισιώνοντας το «HS250h», το δεύτερο αποκλειστικό υβριδικό μοντέλο της. 
 
Το CT200h χρησιμοποιεί 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.8L κύκλου Atkinson με ευφυή μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVT-i) και τεχνολογία Lexus Hybrid Drive. Η τεχνολογία αυτή περιλαμβάνει δύο ηλεκτρογεννήτριες. Κάθε μία εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες και μπορεί να λειτουργήσει σαν ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια. Η γεννήτρια που λειτουργεί μέσω του κινητήρα μπορεί να φορτίσει τη μονάδα της μπαταρίας ή να προσφέρει πρόσθετη ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα όταν χρειάζεται. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται με την ηλεκτρική ισχύ που παρέχει η υβριδική μπαταρία ή η γεννήτρια και παράγει κινητήρια ισχύ για τους εμπρός τροχούς. Η υβριδική μπαταρία τοποθετείται κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης μέσα στο μεταξόνιο για βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους. Ο ηλεκτροκινητήρας, η γεννήτρια και ο διαχωριστής ισχύος φιλοξενούνται σε ένα συμπαγές κέλυφος μεγέθους ενός συμβατικού κιβωτίου με κίνηση στους εμπρός τροχούς, η οποία κατανέμεται μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (E-CVT) του Lexus Hybrid Drive.
 
Το CT200h διαθέτει 4 προγράμματα οδήγησης: Normal, Eco, Sport και EV. Το Normal mode έχει γραμμική απόκριση του γκαζιού που προσφέρει προοδευτική ισχύ ενώ η Power Control Unit (PCU) περιορίζει την τάση του ηλεκτροκινητήρα στα 500 volt. Το Eco mode προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του αιρκοντίσιον και το γκάζι για την καλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου. Για μία πιο δυνατή οδηγική εμπειρία, μπορείτε να επιλέξετε το Sport mode, που προσφέρει πιο άμεσες ρυθμίσεις διεύθυνσης και γκαζιού, ενώ η PCU αυξάνει τη μέγιστη τάση στα 650 volt. Τα συστήματα Vehicle Stability Control (VSC) και Traction Control (TRAC) έχουν μικρότερο βαθμό παρέμβασης όταν επιλέγεται το Sport mode, επιτρέποντας πιο ζωηρή οδήγηση. Στο EV mode, κάτω από ορισμένες συνθήκες, το όχημα μπορεί να κινηθεί για ένα μίλι με αποκλειστική χρήση των ηλεκτροκινητήρων. Το μικρομεσαίο υβριδικό έχει επίσης μία ενδεικτική λυχνία ECO που ανάβει όποτε το όχημα λειτουργεί με περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο.
 
Το CT200h θα φέρει πολλά στάνταρ χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, μεταξύ των οποίων ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης (EBD), Brake Assist (BA), TRAC και VSC. Το TRAC βοηθά στη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης σε συνεργασία με τα Electronic Throttle Control System (ETCS), ABS και VSC για να αποτρέψει το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές συνθήκες. Το Pre-Collision System (PCS) με Dynamic Radar Cruise Control θα διατίθεται προαιρετικά. Η λειτουργία Dynamic Radar Cruise Control χρησιμοποιεί ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος για τη μέτρηση και διατήρηση μιας προκαθορισμένης απόστασης από ένα προπορευόμενο όχημα. Το PCS εφοδιάζεται με αισθητήρα ραντάρ τοποθετημένο μπροστά ο οποίος ανιχνεύει ορισμένα εμπόδια στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Ο υπολογιστής του PCS βοηθά στο να προσδιορίζεται κατά πόσον μία μετωπική σύγκρουση είναι αναπόφευκτη χρησιμοποιώντας πληροφορίες από τον αισθητήρα ραντάρ, την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία του τιμονιού και το ρυθμό περιστροφής αμαξώματος. Σε τέτοια περίπτωση, το PCS προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα και θέτει το BA σε ετοιμότητα έτσι ώστε να αυξηθεί η πίεση πέδησης τη στιγμή που ο οδηγός πατά φρένο. Επιπλέον το PCS τεντώνει προληπτικά τις εμπρός ζώνες ασφαλείας. Το CT 200h περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του οκτώ αερόσακους Supplemental Restraint System (SRS).
 
LEXUSCT 200h
Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά των 1.8 λίτρων
Τύπος ηλεκτροκινητήρα: Μόνιμου μαγνήτη
Τύπος μπαταρίας: Νικελίου-Υδριδίου μετάλλου
Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: CVT
Μήκος: 4.320 χλστ.
Πλάτος: 1.765 χλστ.
Ύψος: 1.430 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.601 χλστ.
Μετατρόχιο εμπρός: 1.524 χλστ.
Μετατρόχιο πίσω: 1.524 χλστ.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ