top icon
Επικαιρότητα

MiTo Quadrifoglio Verde

Μαζί με τους κινητήρες MultiAir των 105 και 135 ίππων στη Φρανκφούρτη θα είναι και η Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde, εφοδιασμένη με τον 1.4 MultiAir των 170 ίππων.

Το ισχυρότερο χαρακτηριστικό του κινητήρα MultiAir των 170 ίππων είναι η αναλογία βάρους-ισχύος που διαθέτει. Πρόκειται για την κορυφαία τιμή της κατηγορίας, ενώ το 6,7 κιλά/ίππο είναι επίσης σχεδόν 10% καλύτερο από την ήδη έξοχη επίδοση του υπάρχοντος κινητήρα 1.4 TΒi με τους 155 ίππους. Με 124 ίππους ανά λίτρο, ο κινητήρας αυτός είναι επίσης και ένας από τους κορυφαίους στον κόσμο σε ότι αφορά την ειδική ισχύ.

Πέρα όμως από την ισχύ, η Alfa Romeo αποφάσισε να ενισχύσει την σπορ εικόνα με τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό της Quadrifoglio Verde. Ένα παράδειγμα είναι οι ζάντες 17 ιντσών με το τελείωμα τιτάνιου και σχεδίαση που παραπέμπει στην Alfa Romeo 8C Competizione. Η ίδια απόχρωση χρησιμοποιείται στο πλαίσιο των φωτιστικών σωμάτων και στους πλευρικούς καθρέφτες, ενώ το σκούρο τελείωμα στα παραβολικά φώτα επιτεύχθηκε με μια νέα τεχνολογία εξάχνωσης μετάλλου. Η αεροτομή ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Βαρύτητα δόθηκε και στη σχεδίαση του εσωτερικού, όπου υπάρχει διάχυτη η σπορ αίσθηση χάρη στο μαύρο περιβάλλον που εξασφαλίζει την αποφυγή αντανακλάσεων και άλλων στοιχείων απόσπασης της προσοχής του οδηγού από το δρόμο κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Ενεργητική ανάρτηση
Αυτό το σύστημα ανάρτησης, το οποίο ελέγχει κάθε στιγμή ενεργά την ηλεκτρονική απόσβεση των αμορτισέρ, εξελίχτηκε από την Alfa Romeo σε πίστες αγώνων, σύμφωνα και με τις τεχνολογικές εφαρμογές της Magneti Marelli. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ προσαρμόζονται στις συνθήκες του δρόμου και ελέγχουν όλες τις κινήσεις του αμαξώματος. Αυτό εξασφαλίζει άνεση καθότι απορροφούνται πλήρως οι ανωμαλίες της επιφάνειας του δρόμου. Η σκληρότητα της ανάρτησης ρυθμίζεται ανάλογα με την ένταση του ανάγλυφου, π.χ. μαλακών ή σε δρόμο με λακκούβες. Οι εγκάρσιες κλίσεις του αμαξώματος περιορίζονται, καθώς το σύστημα μετράει την πλευρική επιτάχυνση και την θέση του τιμονιού αλλάζοντας τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ ανά πλευρά. Οι διαμήκεις κινήσεις του αμαξώματος επίσης εξαλείφονται καθώς το σύστημα αναγνωρίζει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις αλλαγές ταχυτήτων ρυθμίζοντας αντίστοιχα την ανάρτηση. Ο οδηγός αποκτά τρία πλεονεκτήματα με την ενεργητική ανάρτηση: άνεση, ασφάλεια και ευελιξία. Στην επιλογή Normal, η ευελιξία του αυτοκινήτου συνδυάζεται με ένα υψηλό επίπεδο άνεσης, ενώ αν επιλεγεί η λειτουργία All Weather ενισχύονται τα χαρακτηριστικά ασφάλειας, με τη συνεχή αλληλεπίδραση μεταξύ του συστήματος ελέγχου ευστάθειας (VDC), του συστήματος διεύθυνσης και της ανάρτησης. Τέλος, στην επιλογή Dynamic, η MiTo γίνεται ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο: δεν είναι σύμπτωση ότι το σύστημα αυτό εξελίχτηκε στην ιστορική πίστα του Balocco και στο Nurburgring.

Το νέο εξατάχυτο κιβώτιο C635
Η Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde ενισχύεται ακόμη περισσότερο με το επόμενης γενιάς κιβώτιο C635. Εξελιγμένο από την FPT και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Verrone στην Ιταλία, είναι το αποτέλεσμα μιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας που στοχεύει στις γρήγορες και ακριβείς αλλαγές αλλά και στις μικρές διαδρομές του λεβιέ, στην άνεση (μείωση των κραδασμών και των θορύβων),στα μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης (μειωμένες τριβές) και στην ευελιξία της παραγωγής.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ