top icon
Επικαιρότητα

Περισσότερες πληροφορίες για το νέο Honda HR-V

Η ιαπωνική εταιρεία μας αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία αναφορικά με τις προδιαγραφές και τη δυναμική του νέου της crossover.

Η ιαπωνική εταιρεία μας αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία αναφορικά με τις προδιαγραφές και τη δυναμική του νέου της crossover.

Το νέο Honda HR-V έρχεται στην Ευρώπη το προσεχές φθινόπωρο σε μία προσπάθεια της πάντοτε φιλόδοξης ιαπωνικής εταιρείας να ανταγωνιστεί μοντέλα, όπως το Opel Mokka, το Nissan Juke, αλλά και το Renault Kaptur. Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία που οι ιθύνοντες της Honda έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα, το νέο HR-V υιοθετεί πολλές έξυπνες λύσεις, όπως είναι η τοποθέτηση του δοχείου αποθήκευσης καυσίμων κάτω από το εμπρός κάθισμα ούτως ώστε να «ελευθερωθεί» πολύτιμος χώρος στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, όπου οι σχεδιαστές εγκατέστησαν τα γνωστά καθίσματα Magic Seat της εταιρείας, τα οποία προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες ρυθμίσεων και διάταξης. Σε ότι αφορά στις υπόλοιπες μεταφορικές και χωροταξικές δυνατότητες του νέου HR-V, αξίζει να σταθούμε στο χώρο φόρτωσης, ο οποίος, παρά τις «συμπαγείς» διαστάσεις του αμαξώματος, εξασφαλίζει χωρητικότητα που κυμαίνεται από τα 453 έως και τα 1.026 λίτρα.

Σε ότι αφορά στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της Honda ακολούθησαν γνώριμες φόρμες, εμπλουτισμένες με όλα τα απαραίτητα… καλούδια άνεσης και ασφάλειας. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν η ευμεγέθης οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και ενδείξεων (διαμέτρου 7 ιντσών στις εκδόσεις Sport και Exclusive και 5 ιντσών στις υπόλοιπες), καθώς και τα προηγμένα συστήματα Speed Assist, City Brake Active Assist, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Traffic Sign Recognition System και High-beam Support System.

Φυσικά, από το νέο HR-V, που θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στις αρχές του επόμενου μήνα στη Γενεύη, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι εξίσου προηγμένες λύσεις των ιθυνόντων της Honda στον τομέα των κινητήρων. Μεταφέροντας την κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, κάτω από το καπό συναντάμε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης της γενιάς i-VTEC με χωρητικότητα 1,5 λίτρα και ισχύ 130 ίππων, καθώς και έναν 1.600άρη ντίζελ, της γενιάς i-DTEC, με απόδοση 120 ίππους. Και οι δύο πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ