X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο VW Touareg R

Η VW αποκαλύπτει σήμερα το νέο Touareg R, το μοντέλο-ναυαρχίδα της γκάμας της, το οποίο υιοθετεί ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με συνολική απόδοση 462 ίππων.

Το νέο VW Touareg R υιοθετεί το σύστημα κίνησης που είδαμε να «φορούν» τα ομόσταβλα Porsche Cayenne και Panamera αποτελώντας μετά τα αντίστοιχα Golf και Passat το τρίτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλα της μητρικής εταιρείας του VW Group.

Η καρδιά του όλου συστήματος αποτελείται από έναν V6 βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 2,9 λίτρων και απόδοση 350 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με ονομαστική ισχύ 136 ίππων. Συνδυαστικά, η τελευταία ανέρχεται στους 462 ίππους και η ροπή στην εντυπωσιακή τιμή των 700 Nm.

H μπαταρία ιόντων λιθίου του αυτοκινήτου έχει ενεργειακή δυναμική 14,1 kWh και βρίσκεται εγκατεστημένη σε ένα ειδικά σχεδιασμένο τμήμα κάτω από το χώρο φόρτωσης. Το δε σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου αποτελείται από ένα 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της οικογένειας Tiptronic και τετρακίνηση (4Motion) με κεντρικό διαφορικό τύπου Τόρσεν. Σύμφωνα με την VW η μέγιστη ροπή που μπορεί να φτάσει στους εμπρός τροχούς φτάνει το 80% της συνολικής, με το αντίστοιχο ποσοστό για τους πίσω να ανέρχεται στο 70%.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου μπορεί να επιλέξει διάφορα προφίλ οδήγησης μέσω του 4Motion Active Control. Στο Ε-Mode το Touareg R κινείται αποκλειστικά με τη χρήση ρεύματος με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα, ενώ στο Hybrid με συνδυασμό και των δύο μονάδων (θερμικός και ηλεκτρικός κινητήρας). Την ίδια στιγμή, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει πέντε προφίλ (normal, eco, comfort, sport και individual) κατά την κίνηση του οχήματος στην άσφαλτο και δύο (offroad, snow) εκεί όπου η τελευταία δίνει τη θέση της στο χώμα ή το χιόνι – με το προαιρετικό πακέτο OffRoad Package, στα εν λόγω προφίλ προστίθενται τα Gravel και Sand.

Το νέο VW Touareg R είναι εφοδιασμένο με την τελευταία γενιά του συστήματος υποβοήθησης της οδήγησης Travel Assist, το οποίο πλέον λειτουργεί έως και τα 250 χλμ./ώρα – όσο δηλαδή και η τελική ταχύτητα του οχήματος. Το εν λόγω βοήθημα συνεργάζεται με το Adaptive Cruise Control (ACC) καθώς και με το Lane Assist προσφέροντας στον οδηγό χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως η συνολική ικανότητα ρυμούλκησης του νέου Touareg R ανέρχεται στους 3,5 τόνους, ενώ το «παρών» δίνει η γνωστή από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας αερανάρτηση της VW, όχι όμως και οι «ενεργές» αντιστρεπτικές δοκοί, που συνδυάζονται με 48βολτο σύστημα. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο όμως είναι πολύ πιθανό να «αθροιστεί» στην ανανεωμένη έκδοση του Touareg R.

Οπτικά, το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με τη χαρακτηριστική μάσκα στο εμπρός μέρος, καθώς και με τις 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος  – όσοι αναζητούν κάτι πιο εντυπωσιακό, η VW προσφέρει τροχούς με 22άρες ζάντες. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, σημείο αναφοράς, πέρα από τα δερμάτινα καθίσματα και τις piano black διακοσμήσεις, αποτελεί το Digital Cockpit (οθόνη 12 ιντσών) καθώς και το προηγμένο infotainment με την ονομασία Discover Premium, το οποίο πάει «πακέτο» με μια 15άρα TFT οθόνη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!