top icon
Επικαιρότητα

Σκέψεις για μείωση φορολογίας…

Κυβερνητικά κλιμάκια εξετάζουν την περαιτέρω μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης για τα επιβατικά αυτοκίνητα, στα πλαίσια των αλλαγών της τελωνειακής νομοθεσίας που επεξεργάζεται το Υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τις συζητήσεις, η μείωση θα γίνει στο δεύτερο εξάμηνο του 2007
 
Περισσότερο ωφελημένα θα είναι τα πολυτελή και μεγάλου κυβισμού μοντέλα, στα οποία η μείωση θα είναι αναλογικά μεγαλύτερη από ό,τι στα μικρά και στα μικρομεσαία. Επομένως, ουδείς λόγος αναμονής υφίσταται, από όσους έχουν σκοπό να προβούν στο επόμενο χρονικό διάστημα σε αγορά αυτοκινήτου. 
 
Η τελευταία μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης έγινε το Σεπτέμβριο του 2003, με τη δέσμευση από τότε ότι η φορολογία των αυτοκινήτων θα μειωθεί ξανά, βάσει των οδηγιών της Ε.Ε. που κάθε κράτος εφαρμόζει σε χρόνο και με τακτική που επιλέγει το ίδιο.
 
Κάθε χρόνο η ελληνική πολιτεία εισπράττει 900 εκατομμύρια ευρώ από τα τέλη ταξινόμησης των νέων αυτοκινήτων, τα οποία σταδιακά θα μειώνονται έως την πλήρη κατάργησή τους, ύστερα από 10 και πλέον χρόνια.
 
Αυτό δε σημαίνει ότι το κράτος θα χάσει τα έσοδά του, αντίθετα θα τα αυξήσει, ανεβάζοντας το κόστος χρήσης για όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα: το 2007 θα αυξηθεί για δεύτερη φορά ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα, ενώ θα ακολουθήσουν άλλες δύο ήδη προγραμματισμένες αυξήσεις του συγκεκριμένου φόρου μέχρι το 2009. Επίσης, τα τέλη κυκλοφορίας του 2008 θα είναι ακριβότερα και σταδιακά το κόστος τους θα ανεβαίνει.  
 
Και όλα αυτά, στο όνομα της εναρμόνισης της ευρωπαϊκής νομοθεσίας με την ευρωπαϊκή…
 
 
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ