top icon
Επικαιρότητα

Τέσσερις νέες Lancia στη Γενεύη

Σε αντεπίθεση προχωρά η Lancia, η οποία θα παρουσιάσει στη Γενεύη με την αρωγή της Chrysler τις νέες Thema, Flavia, Ypisilon και Phedra.

Σε αντεπίθεση σε όλα τα μέτωπα προχωρά η ιταλική Lancia, η οποία, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, αναμένεται να παρουσιάσει στη Γενεύη με την αρωγή της Chrysler τις νέες Thema, Flavia, Ypisilon και Phedra.
 
Αναβρασμός (με την καλή έννοια, ασφαλώς!) επικρατεί στους κόλπους της Lancia, μιας και οι Ιταλοί ιθύνοντες της, με την αρωγή ασφαλώς του μεγάλου… άνδρα της Fiat S.p.A., Sergio Marchione, σχεδιάζουν πυρετωδώς τις επόμενες κινήσεις της διάσημης μάρκας. Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει, στην επερχόμενη τον Μάρτιο του 2011 Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η ιταλική εταιρεία ετοιμάζεται να «ενδυναμώσει» τη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της αξιοποιώντας τους δεσμούς του Γκρούπο, αλλά και το υπάρχον τεχνολογικό υπόβαθρο με την αμερικάνικη Chrysler. Τι ακριβώς θα περιλαμβάνει λοιπόν η ατζέντα της Lancia στην κοσμοπολίτικη Γενεύη;
 
Πρώτα και κύρια δύο εντυπωσιακές(;) μπερλίνες, που σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα φέρουν τις ιστορικές για τους οπαδούς της φίρμας ονομασίες Thema και Flavia. Η πρώτη, η οποία θα είναι φυσικά και η ναυαρχίδα των διαθέσιμων μοντέλων της εταιρείας, θα αποτελεί μια εξευρωπαϊσμένη θα λέγαμε εκδοχή του νέου Chrysler 300, που είδαμε πριν λίγες μέρες στο Ντιτρόιτ, με διαφορές στο εμπρός μέρος (νέα μάσκα) και στους προφυλακτήρες. Με το μοντέλο αυτό, πρωταρχικός στόχος της Lancia είναι η ενίσχυση του πολυτελούς προφίλ της μάρκας και λιγότερο η αύξηση των πωλήσεων της, καθώς σε ετήσια βάση οι προσδοκίες για τη νέα Thema είναι περιορισμένες, καθώς δεν αναμένεται να υπερβούν τις 15.000 μονάδες. Σε ότι αφορά στα μηχανικά της μέρη, προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις-πληροφορίες σχετικά με τα μηχανικά σύνολα που θα φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό. Έτσι, κατά πάσα πιθανότητα, την κίνηση θα μεταδίδουν δύο V6 κινητήρες, με χωρητικότητα 2,7 και 3,5 λίτρων και ισχύ 178 και 250 ίππων. Ωστόσο, το 80% των πωλήσεων της νέας Thema αναμένεται να είναι οι εκδόσεις της με τον 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 230 ίππων της Chrysler. Θυμίζουμε πως το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στο Οντάριο του Καναδά, ενώ οι πωλήσεις του στη Γηραιά Ήπειρο αναμένεται να ξεκινήσουν επίσημα στα τέλη του 2011. Μάλιστα, σύμφωνα με νεότερα δημοσιεύματα, η νέα Thema θα χρησιμοποιεί και το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της γερμανικής ZF, ενώ στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί και σε υβριδική… version, «κουβαλώντας» ένα «μικτό» σύστημα κίνησης (ηλεκτροκινητήρας + βενζινοκινητήρας) που ήδη βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του από τους Ιταλούς μηχανικούς της Fiat για λογαριασμό της Maserati και συγκεκριμένα για τη νέα Quattroporte!

Lancia Thema (φωτογραφία ηλεκτρονικά επεξεργασμένη)
Από εκεί και πέρα τώρα, στη Γενεύη η Lancia αναμένεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των μοντέλων της με ένα μικρότερο, σε σχέση με τη «νέα» Thema, σεντάν: τη νέα Flavia, η οποία θα «πατά» με τη σειρά της στο δάπεδο (και όχι μόνο!) του Chrysler 200. σε σχέση με το τελευταίο, οι διαφορές σε επίπεδο σχεδίασης θα είναι και στην περίπτωση αυτή περιορισμένες (μάσκα, προφυλακτήρες κοκ), ενώ κάτω από το εμπρός καπό θα συναντώνται τόσο τα βενζινοκίνητα μηχανικά σύνολα του… δυτικού αδελφού μοντέλου, όσο και μια ευρεία γκάμα πετρελαιοκινητήρων της Fiat. Στα σχέδια των Ιταλών μάλιστα είναι και η παραγωγή και της ανοιχτής (cabriolet) εκδοχής, που θα ακολουθεί τα χνάρια της αντίστοιχης αμερικανικής. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το Μάρτιο η ιταλική εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει και τη νέα Phedra, για την οποία ωστόσο το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι θα βασίζεται στο πάτωμα του Chrysler Voyager.
 

Από εκεί και πέρα, το… βαρύ πυροβολικό για τη Lancia (από πλευράς εμπορικότητας, καθώς στόχος της εταιρείας είναι ο 4πλασιασμός των πωλήσεων της έως το 2014) αναμένεται να είναι το νέο Ypsilon, το οποίο θα προσφέρεται για πρώτη φορά στην ιστορία του και σε 5θυρη έκδοση. Μέχρι στιγμής, τα μόνα στοιχεία που γνωρίζουμε όσον αφορά στο νέο «μικρό» της Lancia αφορούν στο δάπεδο (ίδιο με εκείνο του επερχόμενου νέου Panda της Fiat), καθώς και στο χρόνο του εμπορικού του λανσαρίσματος (περί τα τέλη Ιουνίου του 2011). Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, την κίνηση στο νέο Ypsilon θα εξασφαλίζουν οι ολοκαίνουργιοι MultiAir βενζινοκινητήρες του Γκρουπ, ενώ πιθανό είναι να δούμε κάτω από το καπό του και τον 2κύλινδρο TwinAir κινητήρα των 875 κ.εκ. _Χ.Α.


Lancia Ypsilon (φωτογραφία ηλεκτρονικά επεξεργασμένη)

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ