top icon
Επικαιρότητα

Το νέο Renault Μegane R.S. κάνει… downsizing

Η επόμενη γενιά του Renault Megane R.S. είναι πολύ πιθανό να διαθέτει ένα «μικρό» σε χωρητικότητα κινητήρα. Και όχι μόνο.

Με το ντεμπούτο της νέας γενιάς Megane να έχει ήδη πραγματοποιηθεί, όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για την κορυφαία έκδοσή του. Όπως όλα δείχνουν, το νέο Megane R.S. θα πραγματοποιήσει την πρώτη «live» εμφάνισή του ως πρωτότυπο στην Έκθεση του Παρισιού του 2016, ενώ η έκδοση παραγωγής, στις αρχές του 2017.

Δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου φέρουν το Διευθυντή Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της εταιρείας, Regis Fricotte, να σημειώνει πως «ο 2λιτρος κινητήρας είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικός από πλευράς δυνατοτήτων στο Megane R.S., ωστόσο πρόκειται για ένα σύνολο με περιορισμένες δυνατότητες εξέλιξης σε ότι αφορά στην κατανάλωση και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα». Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πιθανότητα την αντικατάστασή του κάτω από το καπό του νέου Megane R.S. από μια αναβαθμισμένη σε απόδοση εκδοχή του 1.600άρη κινητήρα που κινεί σήμερα την αντίστοιχη έκδοση του μικρότερου Clio.

O Regis Fricotte, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εστίασε και στο κιβώτιο ταχυτήτων του μοντέλου, λέγοντας πως «αν έχεις ως επιλογή το EDC [το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Renault] ή κάποιο αντίστοιχο αυτόματο, τότε προσελκύεις περισσότερους αγοραστές. Το κιβώτιο αυτό σου δίνει περισσότερα πλεονεκτήματα και περισσότερους αγοραστές».

Τέλος εποχής, λοιπόν, για τον 2λιτρο τούρμπο κινητήρα και το «παραδοσιακό» χειροκίνητο 6άρι; Ίδωμεν…_Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ