top icon
Επικαιρότητα

To Range Rover Evoque Convertible Concept στη Γενεύη

Βολιδοσκοπώντας τις αντιδράσεις του κοινού, η βρετανική εταιρεία παρουσιάζει στην Έκθεση της Γενεύης την πρωτότυπη και ανοιχτή παραλλαγή του νέου Range Rover Evoque.

Βολιδοσκοπώντας τις αντιδράσεις του κοινού, η βρετανική εταιρεία παρουσιάζει στην Έκθεση της Γενεύης την πρωτότυπη και ανοιχτή για την περίσταση παραλλαγή του νέου Range Rover Evoque.

Όπως επίσημα αναφέρει η βρετανική εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωσή της, το νέο Range Rover Evoque Convertible Concept παρουσιάζεται προκειμένου «να διερευνηθεί η δυναμική παρουσίασης του πρώτου premioun ανοιχτού SUV μοντέλου». Θυμίζουμε πως ανάλογη… τακτική ακολουθήθηκε από τους ιθύνοντες της εταιρείας με την παρουσίαση των επίσης πρωτοτύπων DC100, που κάλλιστα θα μπορούσαν να αποτελέσουν τις διάδοχες παραλλαγές του γνωστού μας Defender. Προς το παρόν, όπως είναι φυσικό με βάση τον παραπάνω ισχυρισμό, η απόφαση αναφορικά με το αν το ανοιχτό Evoque πάρει τελικά το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας ως «κανονική» έκδοση του νέου SUV της μάρκας, δεν έχει ακόμα ληφθεί. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, το ανοιχτό Evoque βασίζεται στην κουπέ και 3θυρη ασφαλώς έκδοσή του, διαθέτοντας τέσσερις αποκλειστικά θέσεις στο εσωτερικό και μια μαλακή αναδιπλούμενη οροφή, ενώ οι περαιτέρω ενισχύσεις που απαιτούνται να «προστεθούν» για λόγους στρεπτικής ακαμψίας, αναμένεται να προσθέσουν στο συνολικό βάρος του οχήματος από 70 έως και 100 περίπου κιλά. 

Σχεδιαστικά, πάντως, το αυτοκίνητο, παρά το… παράδοξο του τύπου αμαξώματος (SUV+Convertible), διατηρεί την κομψότητα του όντας προϊόν του Gerry McGovern, επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της εταιρείας και της ομάδας που τον πλαισιώνει. Ειδικά για την περίσταση, το αυτοκίνητο «πατά» σε εντυπωσιακούς τροχούς με διάμετρο 21 ίντσες, ενώ νέα είναι και η απόχρωση των εξωτερικών επιφανειών. Ασφαλώς, για λόγους ασφάλειας, διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό το σύστημα Roll Over Protection System (ROPS), αλλά και το Terrain Response, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να κινείται απρόσκοπτα σε κάθε είδους επιφάνεια. Τέλος, σε ότι αφορά στους κινητήρες που θα φιλοξενεί το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί επίσημα στη Γενεύη, επίσημες ανακοινώσεις δεν υπάρχουν, αν και δεδομένο πρέπει να θεωρείται πως δεν θα υπάρχουν ουσιαστικοί λόγοι για διαφορές σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις του μοντέλο.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ