top icon
Επικαιρότητα

Toν «τεμαχισμό» των δραστηριοτήτων της μελετά η Daimler

Η γερμανική εταιρεία σκέφτεται να διαχωρίσει τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιείται σήμερα σε μια προφανή προσπάθεια να αυξήσει την αξία τους. Μήπως σας θυμίζει κάτι αυτό;

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς αυτοκινητικού Τύπου, τόσο ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας, Dieter Zetche, όσο και ο οικονομικός της διευθυντής, Bodo Uebber, φέρονται να έχουν ήδη καταστρώσει ένα σχέδιο… δράσης  προκειμένου να «σπάσουν» σε τρία ανεξάρτητα μέρη τον βιομηχανικό κολοσσό που ακούει σήμερα στο όνομα Daimler. Πιο συγκεκριμένα, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας σκέφτονται να διαχωρίσουν τον τομέα των επιβατικών και τύπου βαν οχημάτων από εκείνους των επαγγελματικών και φορτηγών δημιουργώντας παράλληλα και ένα τρίτο, επίσης αυτόνομο, παρακλάδι, στους κόλπους του οποίου θα ενταχθεί το σύνολο των οικονομικών δραστηριότητων της μάρκας. 

Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, το νέο αυτό «σχήμα» πιθανολογείται ότι θα οριστικοποιηθεί στα πλαίσια της καθιερωμένης ετήσιας συνέλευσης των μετόχων της Daimler που παραδοσιακά πραγματοποιείται στις αρχές της άνοιξης.

Σε απάντηση των δημοσιευμάτων του Business Insider, που αρχικά αποκάλυψε το φερόμενο αυτό σχέδιο των ιθυνόντων της Daimler, μη κατονομαζόμενα στελέχη της δήλωσαν τα εξής:

«Η Daimler επανεξετάζει διαρκώς τη βέλτιστη στρατηγική της τοποθέτηση και τη διαρθρωτική της οργάνωση ώστε να ανταποκρίνεται σε ένα μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό τοπίο στην αγορά».

Σύμφωνα με έγκυρους οικονομικούς κύκλους, η απόφαση διαχωρισμού των δραστηριοτήτων της Daimler σε τρία τμήματα, εφόσον φυσικά επιβεβαιωθεί και στην πράξη, θα έχει ως πρωταρχικό στόχο την αύξηση της αξίας κάθε τμήματος ξεχωριστά. Επιπρόσθετα, μια τέτοια κίνηση κάλλιστα θα μπορούσε να οδηγήσει στην είσοδο ενός ή και περισσοτέρων τμημάτων στις διεθνείς χρηματαγορές, διαδικασία από την οποία μπορούν να αντληθούν επιπλέον κεφάλαια που θα «διοχετευτούν» για την εξέλιξη των επερχόμενων ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας.

Για την ιστορία, αξίζει να θυμίσουμε πως σε αντίστοιχες «πρακτικές» έχει ήδη προχωρήσει η FCA και ο… πολύς Sergio Marchionne με το spin-off της Ferrari το 2015._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ