Η Toyota και το Groupe PSA ανακοίνωσαν σήμερα το επόμενο κεφάλαιο της επιτυχημένης και αμοιβαία επωφελούς μακροπρόθεσμης εταιρικής τους σχέσης στην ευρωπαϊκή αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες συμφώνησαν από το τέλος του 2019, η PSA να επεκτείνει την γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων που παρέχονται στην Toyota προς πώληση στην Ευρώπη με το εμπορικό σήμα της ιαπωνικής φίρμας μέσω της διάθεσης ενός βαν μοντέλου της κατηγορίας C που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην ισπανική πόλη Vigo. Θυμίζουμε πως η PSA και η Toyota ξεκίνησαν τη συνεργασία τους σε μεσαίου μεγέθους ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το 2012 με το Toyota Proace, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο του Groupe PSA στο Hordain της Γαλλίας.

Παράλληλα, όπως ανακοίνωσαν οι δύο πλευρές, από τον Ιανουάριο του 2021, η Toyota θα αναλάβει την οικονομική κυριότητα της κοινοπραξίας Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech s.r.o. (TPCA) στο Kolin της Τσεχίας, όπου και κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή κάτω από την ίδια στέγη τα Toyota Aygo, Citroen C1 και Peugeot 108. Ως εκ τούτου, η TPCA θα μετατραπεί σε θυγατρική της Toyota αποτελώντας έτσι το έβδομο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρείας στην Ευρώπη (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).

Στην επίσημη ανακοίνωση επισημαίνεται πως «το εργοστάσιο στο Kolin θα συνεχίσει να παράγει τη σύγχρονη γενιά των μικρών μοντέλων των δύο εταιρειών».

Ο Didier Leroy, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, δήλωσε:

«Η σημερινή ανακοίνωση αντικατοπτρίζει την εξαιρετική σχέση που υπάρχει μεταξύ του Groupe PSA και της Toyota. Η συμφωνία επιτρέπει να μοιράζουμε το κόστος της τεχνολογίας και της ανάπτυξης. Η δέσμευσή μας στο εργοστάσιο στο Kolin αποδεικνύει τη δέσμευση της Toyota για την παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη».

Ο Carlos Tavares, CEO του Groupe PSA, δήλωσε από τη μεριά του:

«Ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο της επιτυχημένης και αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας μας, με βάση τη σχέση εμπιστοσύνης προς όφελος των πελατών μας και των εταιρειών μας»._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά