top icon
Επικαιρότητα

Renault Megane RS Trophy-R: Το ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Ring!

Με χρόνο 7:54:36, το Renault Megane RS Trophy-R σημείωσε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα μοντέλα στην Πράσινη Κόλαση το Νίρμπουργκρινγκ.

Με χρόνο 7:54:36, το Renault Megane RS Trophy-R σημείωσε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα μοντέλα στην Πράσινη Κόλαση του Nürburgring.

Με το λακωνικό πλην όμως ευφυές σλόγκαν #Under8, η γαλλική εταιρείας μας είχε προ πολλού προϊδεάσει για το εγχείρημά της. Ποιο ήταν αυτό; Μα, φυσικά, η κατάκτηση του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα μοντέλα στη διάσημη πίστα του Nürburgring. Όπερ και εγένετο, καθώς το κορυφαίο Megane Coupe, στην ειδικά διαμορφωμένη, σχεδόν αγωνιστική, έκδοση RS Trophy-R κατάφερε να σημειώσει στις 15 Μάιου χρόνο 7:54:36 για έναν πλήρη γύρω στο διάσημο Ring εκτοπίζοντας για τέσσερα περίπου δευτερόλεπτα στη δεύτερη θέση της άτυπης κατάταξης το Leon Cupra.

Το όπλο της γαλλικής ομάδας είναι μια ειδική ασφαλώς έκδοσης, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 250 αντίτυπα, με τις πωλήσεις του να προορίζονται σε μόλις 15 αγορές. Με αγωνιστικά γονίδια σε επίπεδο προδιαγραφών αλλά και απόδοσης, φυσικά, το Megane RS Trophy-R κινείται από έναν 2λιτρο κινητήρα τούρμπο απόδοσης 275 ίππων, ενώ η η διαθέσιμη ροπή του αγγίζει τα 360 Nm. Ειδικά για την περίσταση, πρόκειται για ένα 2θέσιο αυτοκίνητο, καθώς τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί πλήρως με στόχο τη μείωση του βάρους, όπως ακριβώς συνέβη τόσο με τον κλιματισμό όσο και με το ηχοσύστημα. Σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη παράμετρο, αξίζει να αναφέρουμε πως χάρη στη συνολική… δίαιτα που υπέστη, το συγκεκριμένο Megane RS Trophy-R ζυγίζει περίπου 100 κιλά λιγότερο σε σχέση με το RS Trophy.

Από εκεί και πέρα, οι αγωνιστικές καταβολές του αντικατοπτρίζονται και ουκ ολίγες άλλες επιλογές των Γάλλων, όπως είναι το μπλοκέ εμπρός διαφορικό, η εξάτμιση από τιτάνιο της Akrapovic, οι ρυθμιζόμενες σπορ αναρτήσεις της Ohlins σε 20 θέσεις εμπρός και 30 πίσω, τα επίσης ρυθμιζόμενα σε ύψος ελατήρια της Allevard, τα φρένα της Brembo διαμέτρου 350 και 340 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, τα ελαστικά Sport Cup 2 της Michelin σε διαστάσεις 235/35, οι ζάντες της Speedline διαμέτρου 19 ιντσών, τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, τύπου Pole Position, οι κόκκινες ζώνες έξι σημείων καθώς και το προστατευτικό δίκτυ που χωρίζει τους εμπρός επιβάτες από το χώρο αποσκευών.

Το ρεκόρ των 7:54:36 για λογαρισμό της Renault και του εντυπωσιακού Megane RS Trophy-R πραγματοποίησε ο δοκιμαστής της εταιρείας, Laurent Hurgon.

Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ