top icon

Τεύχος Σεπτέμβριος 2023

ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Στους 4Τροχούς Σεπτεμβρίου, που κυκλοφορούν με την Καθημερινή την Κυριακή 3/9, θα βρείτε μεγάλο αφιέρωμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με πληροφορίες και προτάσεις για να παρακολουθήσετε από κοντά τον εθνικό μας αγώνα, αλλά και μια αναδρομή στο παρελθόν, με αφορμή τη φετινή επέτειο των 70 ετών.

Σκονισμένες και οι επόμενες σελίδες του τεύχους, καθώς σε χωμάτινους, αλλά και ασφάλτινους δρόμους εξελίσσεται η δοκιμή του Avenger, του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου της Jeep. Η αμερικανική εταιρεία, ενόψει της ηλεκτρικής μετεξέλιξής της, αποφάσισε να εισέλθει με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο σε μια κατηγορία στην οποία μέχρι σήμερα δεν είχε εκπροσωπηθεί, στο κάτω άκρο δηλαδή των BSUV.

Οι εορτασμοί για τα 75 χρόνια της Porsche συνεχίζονται και, καθώς συμπίπτουν με τα τριάντα χρόνια από την πρεμιέρα (ως concept τότε) της οικογένειας των Boxster εκδόσεων, γιορτάζουμε αυτήν τη συγκυρία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οδηγούμε στη Γερμανία την κορυφαία Boxster, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της χρησιμοποιεί το υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό και αγωνιστικών προδιαγραφών μοτέρ της νέας 911 GT3. Ταυτόχρονα, αποτελεί την τελευταία «718» με θερμικό μοτέρ, αφού οι επόμενες της γκάμας θα είναι ηλεκτρικές. Έως τότε, λοιπόν, ας απολαύσουμε το -μαγικό- παρόν με το alter ego της αγαπημένης μας κεντρομήχανης Cayman, που την απολαμβάνουμε στα καλύτερά της, ως «ξεσκούφωτη» και RS.

Καθώς όμως ο κόσμος του αυτοκινήτου αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς, στην αυγή αυτής της νέας εποχής, αποχαιρετάμε τα σπορ αυτοκίνητα της νιότης μας και υποδεχόμαστε τους νεόκοπους πυραύλους με την εξηλεκτρισμένη κουλτούρα, όπου η επετειακή υβριδική BMW XM των 680 ίππων συναντά το ηλεκτρικό τρικινητήριο(!) Tesla Model S Plaid των 1.020 ίππων. Το Tesla Model S είναι πλέον έντεκα ετών, και το 2021, στο πλαίσιο μιας σημαντικής αναβάθμισης, απέκτησε την έκδοση Plaid. O Ίλον Μασκ δε φοβήθηκε να παρουσιάσει ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο, και ούτε οι λέξεις ούτε οι φωτογραφίες μπορούν να δώσουν το στίγμα μιας τόσο συνταρακτικής περίστασης. Με δεδομένη τη συνδυαστική ισχύ των 1.020 ίππων, οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι εξωφρενικές, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 322 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα μόλις να ξεπερνά τα 2 δλ.! Απέναντί του τοποθετήσαμε την υβριδική ΧΜ, το θηριώδες SUV της BMW η ισχύς του οποίου αγγίζει τους 700 ίππους. Πρόκειται για το πρώτο «εξηλεκτρισμένο» μοντέλο της BMW M, που δημιουργήθηκε για να εορταστούν τα πενήντα χρόνια του τμήματος «Μ» της BMW.

Το τεύχος Σεπτεμβρίου συμπληρώνει ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα στη νέα κινεζική φίρμα που ακούει στο όνομα «Zeekr». Οδηγούμε το ηλεκτρικό «001», το πρώτο μοντέλο της που έρχεται στην Ευρώπη, και συνομιλούμε με τον Σπύρο Φωτεινό, τον Έλληνα Διευθύνοντα Σύμβουλο της Zeekr στην Ευρώπη.

Αφιέρωμα: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Συνεντεύξεις: Σωτήρης Αναστασιάδης – Χρηστίνα Μηλιαράκη (ΕΚΟ) // Σπύρος Φωτεινός (Zeekr)

Γνωριμίες: Peugeot e-2008 // Zeekr 001

Ειδικές Διαδρομές: Στη Γερμανία με Porsche 718 Spyder RS // BMW XM vs Tesla Model S Plaid

Συγκριτική δοκιμή: BMW Active Tourer 225e xDrive – DS 7 E-Tense 225

Classic: Lancia Delta Integrale HF – Subaru Impreza GT

Δείτε το νέο τεύχος!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ