Το σύστημα θα μαθαίνει από το χειριστή του οχήματος και θα προσαρμόζει ανάλογα τον τρόπο λειτουργίας του ενσωματώνοντας έως και 10.000 διαφορετικά μοτίβα οδήγησης.

Η ονομασία του νέου συστήματος είναι SCC-ML, αρχικά που παραπέμπουν στο υπάρχον σύστημα Smart Cruise Control του Hyundai Motor Group που ενσωματώνεται στο πακέτο ADAS (Advanced Driver Assistance System). Σύμφωνα με τους εμπνευστές τους, το σύστημα θα έχει την ικανότητα να μαθαίνει τα μοτίβα και τις συνήθειες του οδηγού με αποτέλεσμα να προσφέρει υπηρεσίες στον ανοιχτό δρόμο με τρόπο που θα έπραττε από μόνος του ο χειριστής του οχήματος.

Πως όμως θα λειτουργεί το SCC-ML στην πράξη όταν θα υιοθετηθεί σταδιακά από διάφορα μοντέλα του κορεατικού ομίλου; Πριν από ο,τιδήποτε άλλο, οι αισθητήρες του οχήματος, όπως η εμπρόσθια κάμερα και το ραντάρ, θα συλλέγουν συνεχώς πληροφορίες τις οποίες θα αποστέλλουν στον κεντρικό υπολογιστή της μονάδας. Στη συνέχεια ο τελευταίος θα εξάγει τις σχετικές λεπτομέρειες από τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν για να καθορίζει τα μοτίβα οδήγησης χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), υιοθετώντας αλγόριθμους μηχανικής μάθησης κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας.

Το μοτίβο οδήγησης θα μπορεί κατόπιν να κατηγοριοποιηθεί ανάλογα με την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, την επιτάχυνση και την απόκριση, λαμβάνοντας φυσικά υπόψη τις εκάστοτε συνθήκες κυκλοφορίας καθώς και την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το Hyundai Motor Group, λαμβάνοντας υπόψη τις ποικίλες συνθήκες, το SCC-ML θα είναι σε θέση να διακρίνει πάνω από 10.000 διαφορετικά μοτίβα. Το εν λόγω σύστημα, σε συνδυασμό με το επερχόμενο Highway Driving Assist, το οποίο θα ενσωματώνει με τη σειρά του Automatic Lane Assist, θα επιτυγχάνει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2.5._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά